• Anonym (Karma)

    Min fru vill bli tillfredsställd av en annan man

    Min fru och jag har varit tillsammans i snart 20 år och är nu dryga 40. Vi är båda attraktiva men vi har de senaste åren haft det lite problematiskt i förhållandet. Delvis tack vare min frus hälsa. Detta kulminerade för ett par månader sen när jag hade en kort affär med en annan kvinna, vilket jag berättade för min fru och ångrar djupt. Hon vill dock fortsätta och det vill jag med eftersom vi älskar varandra innerligt. Detta har varit en jobbig och uppslitande process men vi har verkligen hittat tillbaka till varandra även sexuellt. När jag berättade för henne om otroheten erbjöd jag henne att ligga med en annan man om det kändes bättre för henne, det ville hon dock inte...då.. Däremot gav jag henne en sensuell massage som present när vi var utomlands vilket hon uppskattade mycket. Detta tror jag dock väckte hennes begär lite och nu vill hon ta det ett steg till och bli tillfredsställd av en annan man när jag är med för hennes trygghet... Hon har hittat en mycket välutrustad man på nätet som hon vill att vi anlitar. Jag kan medge att jag tänder på tanken men det är inte med kluvna känslor som ni kanske förstår.. Jag älskar henne men är såklart orolig för hur detta påverkar vår relation... Samtidigt är jag hellre med henne än att hon gör det på egen hand.. Är det någon här som har erfarenheter av något liknande? Hur tacklar man detta?

  • Svar på tråden Min fru vill bli tillfredsställd av en annan man
  • Anonym (Jaså)

    Jaha det måste varit din fru som skrev tråden om att hon fick sensuell massage när den den äkta mannen tittade på...

  • Anonym (Lånat ut frugan)

    Skit i den andra kommentaren du fått,
    Jag har"lånat" ut min fru,om man kan säga så? Hon hade en önskan att få ligga med en annan man när jag var med, det tände mig faktiskt, men jag var orolig precis som du att svartsjukan skulle ta över. Tillslut gick jag med på det, vi pratade igenom vad hon fick göra med den andra mannen och vad som inte fick göras, Det kändes pirrigt och nervöst, men när dom väl var igång blev jag faktiskt kåt av at se min fru bli knullad av en annan man, det blev faktiskt en trekant av det, förbjudet liksom, vårat sexliv blev mycket bättre efter det. Nu säger jag inte att det kommer bli så i ditt fall, men det viktiga tror jag är att du måste känna efter att det verkligen är ok med dig, det går ju inte att göra det ogjort, samt prata om vad som är ok, om allt är tillåtet eller bara lite, i mitt fall, va det enda tabut att dom inte fick ha analsex. men alla är olika och jag önskar dig lycka till! 

  • Anonym (Eddy)

    Nej det är ju så att ingen kan förutse hur en annan människa ska reagera. För egen del kan jag bara säga att jag älskar att se min fru riktigt kåt, se henne streta så mycket hon kan och få sin belöning rakt upp i fittan.
    Men kanske är jag ovanligt säker på att vi båda kan skilja på sex och kärlek, skilja på att älska en annan människa eller bara bli kåt på en annan människa. Det kan du bara känna själv om du också kan. Jag tycker att det är riktigt häftigt och jag älskar att knulla henne när hon redan har fått en rejäl omgång och bara ligger och njuter. Så har vi gjort några gånger.

  • Anonym (Mr & Mrs Prefect)

    Vi har haft sex med ett annat par, och en gång 'lånade' vi hem mannen i paret för en trekant. Jag tänder på min fru med en annan man men vill ha en trekant isf..

  • Anonym (Man 36)

    TS, hur har det gått för er? Har hon fått knulla andra än?

Svar på tråden Min fru vill bli tillfredsställd av en annan man