• perfectislove

    Orgasm problem

    Hej Jo det är så här att jag har aldrig lyckats få Utlösning/Orgasm när vi haft vaginalt/oralsex.

    Plus att har svårt att få och behålla ståndet.

    Men när det gäller onani så är min snopp hård hela tiden och

    inga svårigheter att få orgasm? Vad tror ni det kan vara för problem?

  • Svar på tråden Orgasm problem
  • Anonym (Nybörjare?)
    perfectislove skrev 2015-02-26 02:53:47 följande:

    Hej Jo det är så här att jag har aldrig lyckats få Utlösning/Orgasm när vi haft vaginalt/oralsex.

    Plus att har svårt att få och behålla ståndet.

    Men när det gäller onani så är min snopp hård hela tiden och

    inga svårigheter att få orgasm? Vad tror ni det kan vara för problem?



    Hur gammal är du? Hur många gånger har du försökt? Har du fast partner eller bara tillfälliga?
  • perfectislove

    Jag är 26 år och från den dagen jag blev byxnyndig har försökt att ha sex flera gånger med olika tjejer.

    har i stort sätt inte kunna ha ett helt samlag utan att snoppen slaknar mitt i akten eller få en Utlösning.

    Vet inte vad som är orsaken till varför det just är så.

    Har börjat dra mig för att ha sex.

  • P30

    Om du får stånd och kommer enkelt med handen finns det ju knappast medicinska skäl. 

    Tyvärr innebär det att det sitter i huvudet - och då blir det ju lite krångligare. Förmodligen vet du med dig att i början är allt toppen, sedan börjar du tänka, förmodligen typ "undrar om det kommer att gå nu, det gör det ju aldrig" och där när du inte är i knullet utan funderar på hur det kommer att gå - då slaknar du?

    Det finns ju några trix som du kan ta till. Den första är kukring, den brukar hjälpa till bra att ha kvar ståndet.


    Det andra är att komma för hand med tjejen till att börja med. När du väl valt dig vid det brukar det lösa sig på sikt...

    Lycka till!


    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • perfectislove

    Ja nästan så ligger det till . Kan ju ligga i bakhuvudet och skava. Det låter ju som om det är det psykiska som är problemet.

    För har ju inga svårigheter att snabbt få stånd och Utlösning när jag är ensam och drar i den.

    Finns det någon man kan prata med och få hjälp? ????

  • P30
    Anonym (Utt) skrev 2015-03-02 22:54:48 följande:

    Lägg ner porrtittandet.


    Har läst tråden flera gånger och hittar ingenstans att han ägnar sig åt timtal med porrunkande om dagen.

    Jag är inte heller säker på exakt vad ett porrtittande gör för att han inte skall få orgasm när han ligger med en tjej. Men det är jag säker på att du har svar på!
    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Anonym (Utt)
    P30 skrev 2015-03-02 23:01:59 följande:
    Har läst tråden flera gånger och hittar ingenstans att han ägnar sig åt timtal med porrunkande om dagen.

    Jag är inte heller säker på exakt vad ett porrtittande gör för att han inte skall få orgasm när han ligger med en tjej. Men det är jag säker på att du har svar på!
    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
    HaHaHa.... Ja, nej det står inget om porr. Tänkte bara att det kunde vara en orsak sedan om han överanvänder porr eller ej får han själv analysera. Jag vara tipsade på ett kort burdust sätt.
  • perfectislove

    Kan säga att det inte blir så mycket porrtittande iaf ????

    nån som vet om man kan söka hjälp och gå och prata om sina bekymmer med tex nån psykolog eller liknande ?

  • Anonym (Utt)
    perfectislove skrev 2015-03-03 00:57:19 följande:

    Kan säga att det inte blir så mycket porrtittande iaf ????

    nån som vet om man kan söka hjälp och gå och prata om sina bekymmer med tex nån psykolog eller liknande ?


    Det är bra det att porr inte är en anledning. Klart du kan söka hjälp om du anser att du behöver det. Kontakta din familjeläkare.

    Om det nu sitter i ditt huvud behöver du nog i lugnt tempo övervinna dom stressade tankarna. Har du en fast partner? En partner du kan prata med? Tror träning tillsammans hjälper.

    Börja smått och arbeta sig vidare liksom. Hångla!!! Smek!!!! Strunta i penetration sex för ett tag. Låt hon smeka/runka/ suga dig. Du smeker/slickar henne. Bygg upp nå slags trygg gemenskap. Ta er tid, skynda långsamt och när du/ ni är redo kanske grottan får besök.

    Hjälpmedel kan skynda på tron på dig själv. Kukring som någon skrev. Äta tabletter tillfälligt. En partner som är förstående.

    Kan väl nämna att min karl inte kan få ordentligt stånd. Mjuk. Trots tabletter. Kukring är ett måste. Inte så mycket för min del utan mer för hans egen del. Den ger han bättre självkänsla.
  • Anonym (Testa en man?)

    Kanske skulle det fungera bättre om du hade sex med en man?

  • Anonym (Tjej)

    Hur många gånger har du provat med samma tjej? Min kille hade samma problem tidigare och hade aldrig kommit med sina ONS och det gjorde han inte heller i början med mig, men när vi hade haft sex en sådär 10 gånger så löste det sig och nu funkar det i 95% av gångerna.

Svar på tråden Orgasm problem