• Cissi2­801
    Äldre 26 Feb 17:30
    775 visningar
    19 svar
    19
    775

    nidblödning??

    Jag fick i morse något som va en blandning av rikliga flytningar blandat med något ljust ljust ljust rosa i... Kan det ha varit en nidblödning???

    Har BIM i morgon, så får se...

    Mina symtom so far:

    Molvärk i tjejmagen
    Ömma bröst
    Trötthet...

  • Svar på tråden nidblödning??
  • Äldre 26 Feb 17:55
    #1

    Nej,nidblödning infaller inte så sent. Embryot fäster ca dag 6. Du får vänta och se vad som händer och ev. testa. Glad

  • Cissi2­801
    Äldre 26 Feb 17:56
    #2
    Jag är bara jag skrev 2015-02-26 17:55:04 följande:

    Nej,nidblödning infaller inte så sent. Embryot fäster ca dag 6. Du får vänta och se vad som händer och ev. testa. Glad


    Okej, kan alla få nidblödning??
  • Äldre 26 Feb 17:58
    #3
    Cissi2801 skrev 2015-02-26 17:56:07 följande:
    Okej, kan alla få nidblödning??
    Nidblödning som verkligen syns är väldigt ovanligt. Inuti livmodern sker alltid en liten blödning när embryot fäster,men det är ju sällan så mycket blod att det kommer ut.
  • Cissi2­801
    Äldre 26 Feb 18:48
    #4
    Jag är bara jag skrev 2015-02-26 17:58:08 följande:
    Nidblödning som verkligen syns är väldigt ovanligt. Inuti livmodern sker alltid en liten blödning när embryot fäster,men det är ju sällan så mycket blod att det kommer ut.
    Okej, jag får hålla mig tills i morgon...
  • Äldre 26 Feb 19:38
    #5

    Jag fick en nidblödning på dagen jag skulle haft min mens. Visar sig nu, efter ultraljudet i vecka 11, att jag i själva verket hade ägglossning en vecka senare än vanligt. Så inget är omöjligt :)

  • Cissi2­801
    Äldre 26 Feb 19:47
    #6
    Krisse skrev 2015-02-26 19:38:10 följande:

    Jag fick en nidblödning på dagen jag skulle haft min mens. Visar sig nu, efter ultraljudet i vecka 11, att jag i själva verket hade ägglossning en vecka senare än vanligt. Så inget är omöjligt :)


    Okej... Jag vet inte om kroppen säger att jag är gravid... Sen vill jag inte jinxa och sedan bli besviken
  • Cissi2­801
    Äldre 26 Feb 19:58
    #7
    Krisse skrev 2015-02-26 19:38:10 följande:

    Jag fick en nidblödning på dagen jag skulle haft min mens. Visar sig nu, efter ultraljudet i vecka 11, att jag i själva verket hade ägglossning en vecka senare än vanligt. Så inget är omöjligt :)


    Jag fick nu lite mer flytningar med ljust rosa i... Vet inte vad det är, men vi får se
  • Äldre 26 Feb 22:41
    #8

    Har också fått ljusrosa flytningar. Inte mycket men märker det efter toabesök. Lite molvärk över vänstra sidan av magen också. Har BIM runt 3/3.

  • Evelin­aReute­r
    Äldre 26 Feb 23:55
    #9

    Jag ha oxå fått rosa flytningar nu i 3 dagar och jag e på BIM +6 .. och ingen antydan på mens eller ens känslan av att den skulle komma. Känner mig uppsvälld och gasig, illamående till och från & humörsvägningar från ett ställe där solen aldrig skiner :p haha

    Har även negativt på grav tester, ska vänta yttligare en vecka !!!!! :o tålamod är inte min starkaste egenskap ;)

  • Cissi2­801
    Äldre 27 Feb 00:25
    #10
    mikamon skrev 2015-02-26 22:41:46 följande:

    Har också fått ljusrosa flytningar. Inte mycket men märker det efter toabesök. Lite molvärk över vänstra sidan av magen också. Har BIM runt 3/3.


    Skönt att inte vara ensam med detta, sedan är jag beredd på att mensen kan komma...

    Tog ett test nu innan här för att kolla,men de visade negativt..
  • Cissi2­801
    Äldre 27 Feb 00:26
    #11
    EvelinaReuter skrev 2015-02-26 23:55:17 följande:

    Jag ha oxå fått rosa flytningar nu i 3 dagar och jag e på BIM +6 .. och ingen antydan på mens eller ens känslan av att den skulle komma. Känner mig uppsvälld och gasig, illamående till och från & humörsvägningar från ett ställe där solen aldrig skiner :p haha

    Har även negativt på grav tester, ska vänta yttligare en vecka !!!!! :o tålamod är inte min starkaste egenskap ;)


    Håller tummarna för dig
  • Äldre 27 Feb 05:12
    #12
    Cissi2801 skrev 2015-02-27 00:25:06 följande:

    Skönt att inte vara ensam med detta, sedan är jag beredd på att mensen kan komma...

    Tog ett test nu innan här för att kolla,men de visade negativt..


    Samma här. Tog ett test igår som var negativt. Kan vara för tidigt för test men jag är inställd på allt möjligt just nu.

    Håller tummarna för oss!
  • Cissi2­801
    Äldre 27 Feb 08:21
    #13
    mikamon skrev 2015-02-27 05:12:41 följande:
    Samma här. Tog ett test igår som var negativt. Kan vara för tidigt för test men jag är inställd på allt möjligt just nu.

    Håller tummarna för oss!
    Fröken röd kom innan posten... Det är ju bara och försöka igen,

    Ger snart upp
  • Äldre 27 Feb 16:13
    #14

    Tråkigt Cissi :(

    Jag har fortfarande ljusrosa flytningar. Undrar hur länge man kan ha en eventuell nidblödning?

  • Cissi2­801
    Äldre 28 Feb 08:48
    #15
    mikamon skrev 2015-02-27 16:13:56 följande:

    Tråkigt Cissi :(

    Jag har fortfarande ljusrosa flytningar. Undrar hur länge man kan ha en eventuell nidblödning?


    Jag kommer ta kontakt med en gynekologmottagning i närheten av där jag bor och se om jag kan testa mig så allt står rätt till... Vill så gärna få de där plusset...

    Lycka till!! Håller tummarna
  • Äldre 28 Feb 09:20
    #16
    Cissi2801 skrev 2015-02-28 08:48:11 följande:

    Jag kommer ta kontakt med en gynekologmottagning i närheten av där jag bor och se om jag kan testa mig så allt står rätt till... Vill så gärna få de där plusset...

    Lycka till!! Håller tummarna


    Funderar på det jag med om det inte tar sig snart. Jag verkar fortf ha lite flytningar kvar men bröstvårtorna har mer eller mindre slutat ömma som dom gjorde för ett par dagar sedan :( Det kan ha varit ömt i samband med ÄL iofs. Jag får vänta ut BIM. Kommer inte mensen så får det bli ett nytt test.

    Lycka till du med <3
  • Äldre 28 Feb 11:23
    #17

    Meh. Mer rött idag med nåt som liknar en liten klump också :( kanske mens eller så var det lilla fröet. Aja.. Har siktet inställt på mars eller april istället. Nya tag!

  • Cissi2­801
    Äldre 2 Mar 21:59
    #18
    mikamon skrev 2015-02-28 09:20:42 följande:
    Funderar på det jag med om det inte tar sig snart. Jag verkar fortf ha lite flytningar kvar men bröstvårtorna har mer eller mindre slutat ömma som dom gjorde för ett par dagar sedan :( Det kan ha varit ömt i samband med ÄL iofs. Jag får vänta ut BIM. Kommer inte mensen så får det bli ett nytt test.

    Lycka till du med <3
    Tack!!! Det känns väldigt jobbigt när man ser eller hör andra som blivit gravida...
  • Äldre 3 Mar 12:59
    #19

    Ja. Idag fick jag veta att en kompis väntar nr2. Jätteglad för hennes skull men samtidigt är jag helt död inombords. Längtar mycket till nästa ÄL!!

Svar på tråden nidblödning??