• Anonym (Man och singel)

    Singelkvinna som nätdejtar.

    Beskriv dig själv med 3 personlighetsmässiga ord och 3 utseendemässiga ord, och sedan invänta en liten utvärdering av mig som nätdejtande singelman.

  • Svar på tråden Singelkvinna som nätdejtar.
  • Anonym (Testar)
    Anonym (Man och singel) skrev 2015-02-27 02:22:00 följande:

    Beskriv dig själv med 3 personlighetsmässiga ord och 3 utseendemässiga ord, och sedan invänta en liten utvärdering av mig som nätdejtande singelman.


    Personlighet:

    - Intelligent

    - Social kameleont

    - Lite nördig

    Utseende:

    - Halvsvensk/halv sydeuropé

    - Smal kroppsbyggnad; timglasformad

    - 175 lång
  • Anonym (Dejten?)

    Personlighet: - Intelligent - Strukturerad - Uppmärksam
    Utseende: - 180 cm - Blond - Tatueringar

  • Anonym (Man och singel)
    Anonym (Testar) skrev 2015-02-27 11:26:20 följande:

    Personlighet:

    - Intelligent

    - Social kameleont

    - Lite nördig

    Utseende:

    - Halvsvensk/halv sydeuropé

    - Smal kroppsbyggnad; timglasformad

    - 175 lång


    Du låter riktigt bra! Enda funderingen jag får är vad du menar med "social kameleont"?
  • Anonym (Man och singel)
    MeandHim skrev 2015-02-27 12:18:51 följande:

    Ärlig

    Social

    Omtänksam

    173

    Smal och vältränad

    Skandinavisk: blåögd med långt blont hår


    Låter mycket bra. Får man fråga hur länge du varit singel?
  • Anonym (Man och singel)
    Anonym (Dejten?) skrev 2015-02-27 13:01:18 följande:

    Personlighet: - Intelligent - Strukturerad - Uppmärksam

    Utseende: - 180 cm - Blond - Tatueringar


    Stort plus för struktur!

    Däremot undrar jag hur många tatueringar du har?
  • Anonym (Testar)
    Anonym (Man och singel) skrev 2015-02-27 13:30:04 följande:
    Du låter riktigt bra! Enda funderingen jag får är vad du menar med "social kameleont"?
    Att jag funkar i de flesta sociala sammanhang och med alla möjliga och omöjliga typer av människor. Har liksom inga problem socialt varken om jag hamnar på släktkalas med gamla, konservativa farmor Agda, på jobbmingel med internationella kunder, på nattklubb med coola 20-åringar eller bland öldrickande, nördiga rollspelskillar. är så pass mångsidig att jag hittar sånt jag har gemensamt med alla typer av människor - utan att för den skull anpassa mig till alla andra, för jag är fortfarande en ganska färgstark figur. 
  • Anonym (Man och singel)
    Anonym (Testar) skrev 2015-02-27 14:01:37 följande:

    Att jag funkar i de flesta sociala sammanhang och med alla möjliga och omöjliga typer av människor. Har liksom inga problem socialt varken om jag hamnar på släktkalas med gamla, konservativa farmor Agda, på jobbmingel med internationella kunder, på nattklubb med coola 20-åringar eller bland öldrickande, nördiga rollspelskillar. är så pass mångsidig att jag hittar sånt jag har gemensamt med alla typer av människor - utan att för den skull anpassa mig till alla andra, för jag är fortfarande en ganska färgstark figur. 


    Ett stort plus för det! Jag är för övrigt också litet av en kameleont, socialt.

    Får man fråga hur gammal du är?
  • Anonym (Testar)
    Anonym (Man och singel) skrev 2015-02-27 14:10:28 följande:
    Ett stort plus för det! Jag är för övrigt också litet av en kameleont, socialt.

    Får man fråga hur gammal du är?
    Snart 36. 
  • Anonym (Man31)
    Anonym (Testar) skrev 2015-02-27 11:26:20 följande:
    Personlighet:

    - Intelligent

    - Social kameleont

    - Lite nördig

    Utseende:

    - Halvsvensk/halv sydeuropé

    - Smal kroppsbyggnad; timglasformad

    - 175 lång
    För mig faller du direkt åt sidan på grund utav "Intelligent" och "social kameleont".
    i 99% av fallen när man snackar med tjejer som specificerar egenskaper likt dessa, så är det falskt. De har en sådan SJUK övertro på sig själva så det blir en direkt obehaglig och komisk jämförelse.
    Observera att detta är mina objektiva erfarenheter. DU kan således mycket väl vara intelligent.
    Men att läsa det i en presentationstext, får mig alltid att ana ugglor i mossen...
Svar på tråden Singelkvinna som nätdejtar.