• Anonym (-)

    KÄNSLIGA TITTARE VARNAS! "Magican Accidents".

    OBS!!! KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!

    "Magi"-trick som går åt he*vete fel!

    OBS!!! KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!





    En kompis skickade mig den där länken. Känner att jag måste ventilera det jag bevittnat, med någon.
    Jag mår SKIT efter att ha sett det där.
    Jag fick ingen förvarning. Jag trodde att rubriken betydde typ att magikern klantat sig och att "tricket" avslöjats inför en stor publik eller nått.
    Jag har inte på ljudet när jag såg klippet. Sms:ade ett argt sms till min kompis som skickade länken, varpå han sa att jag borde ju ha fattat vad som skulle komma iom att någon pratade genom hela klippet.
    Usch! Rynkar på näsan
  • Svar på tråden KÄNSLIGA TITTARE VARNAS! "Magican Accidents".
  • Anonym (-)

    Hur får man bort det där från näthinnan?!

  • Anonym (Tjej)

    Det är inte på riktigt. Har sett klippet innan och dom ska visa hur det kan gå fel typ. 

    Du får helt enkelt tänka på att det inte var riktigt. Jag är inte så känslig för starka bilder/klipp men för ett bra tag sedan råkade jag trycka upp en länk i en tråd där det var bild på Elin Krantz. Fyfan Gråter den bilden hade jag i huvudet länge. Men jag tror att jag blev så påverkad just för att det var på riktigt. Det är det hemskaste jag sett. 

  • Anonym (-)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-27 04:25:33 följande:

    Det är inte på riktigt. Har sett klippet innan och dom ska visa hur det kan gå fel typ. 

    Du får helt enkelt tänka på att det inte var riktigt. Jag är inte så känslig för starka bilder/klipp men för ett bra tag sedan råkade jag trycka upp en länk i en tråd där det var bild på Elin Krantz. Fyfan Gråter den bilden hade jag i huvudet länge. Men jag tror att jag blev så påverkad just för att det var på riktigt. Det är det hemskaste jag sett. 


    Okej, reminder to self: don't google no Elin.

    Jag googlade dock vidare på det där med "magi"-tricken igår, för jag ville hitta någonstans där det stod att det inte var på riktigt. Dessvärre fann jag flertalet olika nyhetsartiklar istället, vilka alla bekräftade att det var på riktigt.
  • Anonym (n)

    det blir bättre med tiden. jag grät o mådde dåligt i flera veckor när jag läste artikel om en hemlös hund vars mun blev bortsprängd av några idioter som tejpade in smällare i hans mun. hunden levde en hel vecka efteråt med halva ansiktet borta o såret ruttnar och kunde inte äta pga det. den blev sist avlivad. det som tog hårdast var att INGEN hjälpte honom i en hel vecka när han gick runt så i staden och att gärningsmännen går fri. fyfan. mår illa nu igen när jag tänker på det 

  • Dr Love

    Jag kan trösta dig med att det är helt fejkat. Hur kan jag vara säker på det? Googla det och se om du hittar en enda seriös tidningsartikel som tar upp det här. Du hittar: 0.
    Det här hade givetvis varit jättenyheter.

  • Anonym (dåligt)

    ts det verkar mer som du vill lägga smörjan på andra och få dom att ¨å dåligt för vem sätter upp en video som visar något som dom tycker är hemskt och som man varna andra för att titta på.

    det är uppenbart att får ut nå't av det här och jag tänker inte gå dig till viljes och titta på videon utan istället upplysa andra om vad jag tror det är du gör

  • Anonym (dåligt)
    Anonym (-) skrev 2015-02-27 17:55:59 följande:
    Synd att du var på semester när gud delade ut hjärnor, för du har fel.
    Jag ville få någon att prata om detta med, mitt i natten när jag mådde skitdåligt över vad jag just hade sett på tuben.
    Du hade kunnat göra det utan att visa videon, nej jag tror dig inte, och än mindra tror man dig när du håller på med påhopp, det låter mer som någon som startar provokationstrådar på Familjeliv.


  • Anonym (-)
    Anonym (dåligt) skrev 2015-02-27 18:14:57 följande:
    Du hade kunnat göra det utan att visa videon, nej jag tror dig inte, och än mindra tror man dig när du håller på med påhopp, det låter mer som någon som startar provokationstrådar på Familjeliv.
    Okej.
  • Anonym (Göran Persson)

    Har sett mycket gore men det där drog igång lite hormoner i hjärnan. 

  • Pescetarian
    Dr Love skrev 2015-02-27 19:32:06 följande:

    Har du ens läst din egen länk? Det här är inte ens samma fall. Det finns inte en enda tidningsartikel som nämner videoklippet ovan. Det är fejk.


    Fast den artikeln visar ju på att ngt liknande har hänt. Usch, kunde inte se klart klippet. Förstod vad som skulle ske.
  • Dr Love
    Pescetarian skrev 2015-02-27 21:18:43 följande:
    Fast den artikeln visar ju på att ngt liknande har hänt. Usch, kunde inte se klart klippet. Förstod vad som skulle ske.
    Det enda som de hade gemensamt var att en man råkade ha ihjäl sin fru med en motorsåg. Skillnaden var att här stod mannen på en stege, trillade ned och träffade frun. Ingen show, ingen låda, ingen halshuggning, ingen publik = fel story.
  • Pescetarian
    Dr Love skrev 2015-02-27 21:25:58 följande:

    Det enda som de hade gemensamt var att en man råkade ha ihjäl sin fru med en motorsåg. Skillnaden var att här stod mannen på en stege, trillade ned och träffade frun. Ingen show, ingen låda, ingen halshuggning, ingen publik = fel story.


    Läste inte så noga. Äcklas av sånt där.
  • Dr Love
    Pescetarian skrev 2015-02-27 21:33:55 följande:
    Läste inte så noga. Äcklas av sånt där.
    Ja, det är ganska vidrigt...
  • Pescetarian
    hahafake skrev 2015-03-01 02:44:32 följande:

    haha kul att folk tror att det här är riktigt. Bortsett från mma fightern som bryter benet så är allt skriptat speciellt giljotin och motorsågs tricken :).  

    Bestgore.com
    Liveleak.com
    theync.com

    Där kan ni bli chockade på riktigt.


    "Chockade på riktigt" as in att det inte är manus och förutbestämt?
    Tror jag skippar det. ;)
Svar på tråden KÄNSLIGA TITTARE VARNAS! "Magican Accidents".