• Anonym (Socke­r)
    Äldre 27 Feb 10:32
    2893 visningar
    28 svar
    28
    2893

    Blir så vilsen av honom..

    Ja, vet inte om det passar att skriva detta i detta forum ens,eller på familjeliv, men vill inte vända mig till flashback! Kommee bli ett långt inlägg tyvärr.

    Jag är 21 år. Har haft en hel del relationer med mycket äldre män,mer än dubbelt så gamla som mig. Nästan bara sexuella. Den första jag var med var lika gammal som min mamma. Han var gift. Deras äktenskap förstördes på grund av detta, jag fick höra vilken hemsk människa jag var då.Han sa att han älskade mig,och jag var mycket förtjust i honom. Idag vet jag att han utnyttjade mig och att jag har daddy issues. Ändå kunde jag inte låta bli att falla för en ny äldre man...

    I somras skedde det, jag var så tänd på honom, men jag var nog också förlust. Jag blev hemskt ledsen när han inte ville ha sex med mig längre för han skulle gå tillbaka till sitt ex. Dock fortsatte han till o från att ligga med mig igen,jag tänkte att de kanske inte var tillsammans trots allt. Fast jag visste att det inte var så egentligen... Jag fick klart då att han inte hade samma känslor som jag för han. Jag trodde att om jag gjorde allt han ville, eller spelade svår,skulle han ändra sig. Få känslor. Det gjorde han inte. Han hörde inte av sig på två månader. Jag försökte släppa honom. Sen hörde han av sig. Han verkande glad o intresserad. Han ville ses. Han ville ha sex. Jag var så tänd på honom, fast jag visste det egentligen var fel,för nu sa han att om han ligger med mig är han otrogen. Samma sittuation som när jag var 16.

    Och jag kände att jag verkligen svek mig själv när jag gjorde/gick med på detta,igen. Jag trodde att jag lärt mig första gången... Vi hade sex,det var extremt skönt, men jag gick med på många saker jag egentligen inte ville. Analsex, han var jätte hård mot mig om jag inte förstod allt han ville så jag blev ledsen, han använde våldssex,slå mig på brösten o musen fast jag egentligen inte sagt att jag gillar det o trots att jag sa att det gör ont att bli knullad i halsen så gjorde han så... Efter Det sa jag att det inte var rätt att fortsätta. Jag var stolt att jag stod upp för mig,men han fortsatte skriva o fick mig att ändra mig. Sen dissade han mig O sket i att skriva till mig helt plötsligt.

    Efter 2-3 månader hör han av sig. Jag är inte lika intresserad längre. Skrev först att jag ville ses,sen ändrade jag mig,skrev att det var fel mot mig själv, men han började skriva snuskiga sms o jag blev pilsk och då började vi skicka massa snuskbilder till varandra. Jag vill egentligen inte skicka sådana bilder,men jag tror jag blir tänd på uppmärksamheten... Nu kommer tankar om att träffa honom. Mest för sexet. Har inte haft sex på tre månader. Samtidigt hoppas jag att han kan tycka om mig.. Vill ha hans värme. Så jag har väl inte släppt tanken om han fullständigt. Han skrev att han saknat mig,jag vet inte om han drev. Han verkar nästan alltid ointresserad av vad jag skriver som inte handlar om sex. Jag skrev sist,innan han dissade mig,att jag nog gillade honom lite. Fick inget riktigt respons på det.

    Han gör mig förvirrad, vad vill han, han säger att han inte har dåligt samvete för att vara otrogen. Han vill ses. Är dock rätt säker på att han kommer skita i att höra av sig igen,när det passar han. Vi jobbade tillsammans i somras. Fick höra att han sagt taskiga saker bakom min rygg,att jag var en idiot mm. Han ville typ extremt sällan umgås med mig då,han frågade alltid bara någon annan om de ville följa med o dricka kaffe med han. Fick mig att känna som att jag bara passade till sex. Blir sen ledsen när jag tänker på hans tjej. Hur han ljuger för henne.. Hur ledsen hon skulle bli om hon fick veta.

    jag har kass självkänsla o får lätt att tro att jag bara passar till sex. Jag har ingen att prata om detta med nu. Vad ska jag göra? Ska jag träffa honom? Dissa han? Snällt eller elakt? Vad tycker ni om situationen? Är jag en hemsk människa? Hur få han att förstå? Tror ni han bara vill ha sex? Så mkt tips o råd gärna som kan rädda mig i min vilsenhet!!!

  • Svar på tråden Blir så vilsen av honom..
  • Anonym (Avbry­t)
    Äldre 27 Feb 10:52
    #1
    +1

    Du måste avbryta det här genast, du skadar dig själv känslomässigt för all framtid genom att träffa en sådan person.

    Han bryr sig inte om dig, det är helt uppenbart.

    Även om du gillar äldre män så finns det säkert sådana som älskar dig för den du är och som aldrig skulle göra dig illa.

  • Anonym (Häxan surtan­t)
    Äldre 27 Feb 11:05
    #2

    Hej! Ja, du ska dissa honom!!! Vill inte moralpredika, men man ligger inte med andras män PUNKT! Tänk dig själv, jag har själv varit med om att en pojkvän var otrogen och det tog fyra år av mitt liv att bli normal, våga lita på någon igen, och mitt självförtroende gick i botten en period. Har ännu sviter av osäkerhet och svartsjuka pga detta. Har även själv råkat ut för äldre män som varit gifta som velat ha en affär med mig, och jag har själv det du beskriver som Daddy issues, var attraherad av honom (min chef) men bestämde mig redan innan att jag ALDRIG ska ligga med andras män då jag inte själv vill råka ut för något sådant. Vilket jag iofs gjorde iallafall senare, men jag har själv rent samvete o det är det viktigaste! Förstår att du har svårt att säga nej, men det måste du. För din egen skull, och din självkänsla!! Han verkar vara ett riktigt svin dessutom som skiter i duna känslor fullständigt! Och sin fru/sambo/tjej! Jag har också blivit pressad till sex som inte känts helt ok (analsex) och haft en äldre pojkvän som gjorde vad han ville fast jag sagt nej, och nu senare insett att det är våldtäckt. Det fick mig att må dåligt, bli osäker och börja gråta utan att jag förstod varför då jag inte tyckte det var så farligt. Insåg inte vad det faktiskt gjorde med mig. Och därefter hade jag en period när jag gjorde många dumma grejer mot mig själv som jag inte mådde bra av, dvs låg med killar som jag normalt sett inte hade legat med, när jag druckit för mycket. Nu är det inte säkert att du är som jag, men jag tror inte det är bra för dig även om sexet ibland är jätte bra. Det finns många bra singelkillar/män som du kan träffa istället. Att ligga med upptagna män är inte okej. Dessutom verkar han vara en narcissistiskosympatisk j-vel!!

  • Anonym (Häxan surtan­t)
    Äldre 27 Feb 11:16
    #3

    Vill även rekommendera dig en bok som heter 'Dumpa honom! Han vill ändå inte ha dig!' När killar/män beter sig lynnigt och gör oss förvirrade, tex hör av sig då och då gärna på helger/kvällar (för sex),och långa pauser däremellan så är det ett stort varningstecken. Om en kille/man vill vara med dig så händer inte detta. Du kommer märka skillnaden! Han som respekterar och älskar dig kommer vilja vara med dig jämt! Eller åtminstone ringa/smsa varje dag (mer el mindre) och prata om annat än bara sex. Han kommer vilja veta allt om dig, vem du är och vad du gillar. Och ge respons på det du säger och tänker och det är du värd! Stå på dig och dumpa skräpet!

  • Anonym (Socke­r) Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 17:36
    #4

    Tack för era svar. Behövde detta verkligen. Jag ska Säga nej till han nästa gång. Få klart för han att han inte ska försöka mer, ingen idé. Har tänkt så många ggr försöka detta men han har lyckats göra mig så osäker. Men känns ännu starkare denna gång på detta val,på grund av det ni skrivit.

  • Anonym (Häxan surtan­t)
    Äldre 1 Mar 00:56
    #5

    Det låter jätte bra. Du kommer bli starkare och stoltare över dig själv om du klarar av det!! Rekommenderar dig (av egen erfarenhet) att vara kortfattad, dvs meddela via sms (i detta fall) att du vill avsluta kontakten då han skadar både dig och sin fru. Gå INTE in i några diskussioner eller 'fällor' då han eventuellt kommer skriva dirty talk el/och kärleksförklaringar för att få tillbaks dig för stunden... Svara inte på sånt utan klipp all kontakt med honom nu och för alltid. Och, upprepa inte detta destruktiva mönster med upptagna män igen, det skadar dig mer än du tror. Lycka nu till och var stark!! Kram

  • Anonym (Socke­r) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 11:32
    #6
    Anonym (Häxan surtant) skrev 2015-03-01 00:56:50 följande:

    Det låter jätte bra. Du kommer bli starkare och stoltare över dig själv om du klarar av det!! Rekommenderar dig (av egen erfarenhet) att vara kortfattad, dvs meddela via sms (i detta fall) att du vill avsluta kontakten då han skadar både dig och sin fru. Gå INTE in i några diskussioner eller 'fällor' då han eventuellt kommer skriva dirty talk el/och kärleksförklaringar för att få tillbaks dig för stunden... Svara inte på sånt utan klipp all kontakt med honom nu och för alltid. Och, upprepa inte detta destruktiva mönster med upptagna män igen, det skadar dig mer än du tror. Lycka nu till och var stark!! Kram


    Tack för alla dina tips!! Ja det svåraste är väl om han skulle börja skriva kärleksförklaringar, då kommer jag tänka att jag förlorar något. Men samtidigt, om han inte gett mig några sådana tidigare när jag varit på han
  • Anonym (Socke­r) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 11:35
    #7
    Anonym (Häxan surtant) skrev 2015-03-01 00:56:50 följande:

    Det låter jätte bra. Du kommer bli starkare och stoltare över dig själv om du klarar av det!! Rekommenderar dig (av egen erfarenhet) att vara kortfattad, dvs meddela via sms (i detta fall) att du vill avsluta kontakten då han skadar både dig och sin fru. Gå INTE in i några diskussioner eller 'fällor' då han eventuellt kommer skriva dirty talk el/och kärleksförklaringar för att få tillbaks dig för stunden... Svara inte på sånt utan klipp all kontakt med honom nu och för alltid. Och, upprepa inte detta destruktiva mönster med upptagna män igen, det skadar dig mer än du tror. Lycka nu till och var stark!! Kram


    Så är det ju konstigt att han ska ge dem när jag vill att det ska ta slut bara. Väldigt givande råd iallafall, tack så himla mycket!!! kram!
  • Anonym (m)
    Äldre 1 Mar 11:40
    #8
    +1

    bara skriv kort en sista gång att du inte vill något som helst mer med honom och att han inte ska kontakta dig mer. Om han gör det så svara inte! Varje gång man svarar så snärjs man in lite lite grann varje gång, även om man tycker att man bara svarar på en neutral fråga. Blir han för besvärlig, så skicka allt han skriver till hans fru.

  • Äldre 1 Mar 11:47
    #9

    Håller med alla avsluta

    Sen skaffa en app så du kan blockera honom (själv har det)

    Du behöver inte ens se hans meddelande..

    Du är värd mera..

    Må så gott

    Kämpa på

  • Anonym (Socke­r) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 13:32
    #10

    Tack för era svar. Kommer göra klart för han om han hör av sig mer att det ska avbrytas för det bara skadar både mig o hans tjej. Efter det ska jag skaffa denna blockeringsapp. Ska inte svara mer om han skriver något, oavsett. Dock är vi vänner på facebook också... men får ignorera honom där. Kommer nog ändå ta bort min facebook också.

    Men när jag skrev sist att jag inte ville ses för sex så skrev han att vi kunde vara vänner istället o ses ändå. Då får jag dåligt samvete att säga nej då. Men jag är ganska säker han kommer försöka förföra mig om vi ses. + att vi inte egentligen har ngt gemensamt, o det känns konstigt att vara vän med ngn man legat med. Dock hade vi rätt roligt tillsammans i somras när vi arbetade ihop till o från. Så det handlade inte alltid bara om sex.

Svar på tråden Blir så vilsen av honom..