• listr1995

    Är klänningen vit/guld eller blå/svart?

    Ni vet alla vilken klänning det gäller. Den som tagit hela världen med förvirring över internet. Nu måste vi bestämma oss, eller fortsätta vara oense; är den VIT OCH GULD eller BLÅ OCH SVART?

    Den i mitten är originalbilden. Den till vänster har mer ljus och den till höger mer kontrast.

    Klänningarna under ska tydligen vara klänningarnas riktiga färger; men dom klänningarna har ju inga ärmar som den här klänningen har..!?

  • Svar på tråden Är klänningen vit/guld eller blå/svart?
  • Kereza

    Den klänningen har heller inga ärmar, utan det är en tillhörande jacka :)

    Vad det gäller färgen så har jag just fått veta att jag typ är hjärnskadad - JAG ser den som ljusblå och brons, vilket betyder att min hjärna är för dum för att färgkorrigera baserat på sol-ljus :(

  • Mika86

    På gubbens mobil (xperia x1) guld o vit

    På min mobil (xperia z1 compact) blå o svart

    :-/

  • Sisisisi

    Den ändrar färg. Ibland när jag kollar är den blå-svart, ibland är den vit-guld...


    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • Vit och guld

    Undrar bara: 1. finns det länk där man kan se tillhörande jacka som syns i bilden? Finns den då endast i "blå" färg? ;) 2. De flesta verkar svara 'vit och guld': är detta fall unik med att majoriteten har fel/ ser fel/ tolkar fel?

  • CarpeNoctem

    Vit o guld.

    Fötstår vetkligen inte hur det är möjligt att få den till blå och svart. Kanske är jag knäpp..

    Klänningen längst ner till vänster, där kan vi snacka blått..

Svar på tråden Är klänningen vit/guld eller blå/svart?