• idasmat

    Bästa låten just nu! Skyscraper - Happy!

    Den här låten toppar iTunes. Älskar den redan! :D:D

    Skyscraper ? Happy

    Jag känner igen dem men vet inte varför. Någon som har någon mer info om dessa söta pojkar?

  • Svar på tråden Bästa låten just nu! Skyscraper - Happy!
  • Johannajohanna

    Såg musikvideon på Youtube, det som jag förundras av mest är hur extremt hatiska kommentarer folk lägger. 





    Kan man inte bara låta små killar få ha kul och göra sin grej?

  • Speakers Corner
    Johannajohanna skrev 2015-03-03 09:52:47 följande:

    Såg musikvideon på Youtube, det som jag förundras av mest är hur extremt hatiska kommentarer folk lägger. 

    Kan man inte bara låta små killar få ha kul och göra sin grej?


    Jag lyssnade på låten och läste kommentarerna.
    Nej, låten är inte min stil, men jag förstår inte, varför i hela fridens namn, man ska vara så elak för mot småkillar.
    Det är som en del tror att det är fritt fram att bete sig som vilka svin som helst och att ingen kommer bli ledsen för det, bara för att det är på internet.
    Usch, jag blir bara ledsen, det är ju barn det handlar om. Rynkar på näsan
  • Johannajohanna
    Speakers Corner skrev 2015-03-03 11:04:00 följande:
    Jag lyssnade på låten och läste kommentarerna.
    Nej, låten är inte min stil, men jag förstår inte, varför i hela fridens namn, man ska vara så elak för mot småkillar.
    Det är som en del tror att det är fritt fram att bete sig som vilka svin som helst och att ingen kommer bli ledsen för det, bara för att det är på internet.
    Usch, jag blir bara ledsen, det är ju barn det handlar om. Rynkar på näsan
    Ja men eller hur! Det är så himla tråkigt, jag trodde att folk hade börjat lära sig nu vad all denna hat på internet leder. Jag hoppas verkligen att flera anmäler de kommentarerna. Samt att vi lägger bra kommentarer för att väga upp!
  • idasmat
    Johannajohanna skrev 2015-03-03 09:52:47 följande:

    Såg musikvideon på Youtube, det som jag förundras av mest är hur extremt hatiska kommentarer folk lägger. 

    Kan man inte bara låta små killar få ha kul och göra sin grej?


    Älskar videon! SÅ söta :)
  • skyscrapers girl

    älskar låten asa shit ftt bra ni är killar.jag är 15 år jag är inte någ lika bra som er och för den andra de komer jag aldrig göra de vet jag.puss puss pussis älskar låte sjukt mycket

  • Frejsing
    skyscrapers girl skrev 2015-03-06 21:19:02 följande:

    men en sak till älskar låten och dom 4 söta killerna gud hur söt kan man vara mina söta bbyHjärta


    Hahaha vad gulligt :) Vad heter Skyscrapers fan?
  • idasmat
    amandam skrev 2015-03-20 09:17:42 följande:

    Kommer dem att släppa ett helt album snart eller är det bara den här låten? :)


    Jag vet inte faktiskt, men jag skulle gissa på att de kommer att släppa några singlar till och sen göra ett album :) Så brukar man ju göra numera. 
  • Johannajohanna
    Frejsing skrev 2015-03-24 13:55:36 följande:

    Hoppas de släpper ett helt album :) Den här låten kommer garanterat att bli en sommarplåga i år !


    Hoppas inte, jag hatar såna sommarplågor som bara spelas sönder av radion :/
  • Villse

    Vad var det som är bra i den här låten? Visst de är gulliga som studsar runt men låten är ju inte särskilt bra ens. 

Svar på tråden Bästa låten just nu! Skyscraper - Happy!