• Anonym (ledse­n)
    Äldre 27 Feb 15:33
    1355 visningar
    8 svar
    8
    1355

    få sms från pojkvän. vad är normalt?

    Vad tycker ni andra?

    Är ihop m en kille som jag har det jättebra med. Han känner likadant. Vi är 30 plus. Båda har barn men de har inte mötts.

    Vi har båda konstaterat att det vi har känns unikt. Vi är lika mkt älskare som bästa vänner. Vi har varit ihop en omgång. Han gjorde slut eftersom han fick kalla fötter. Ett år gick och ingen av oss hade kunnat glömma den andre. Allt annat är ojämförbart. Vi kompletterar varandra, avslutar varandras meningar. Har samma intressen. Kan prata natten lång. Fantastisk sex.

    Jag lät honom få mitt hjärta igen.

    Han är och har alltid varit genomärlig och jag kan prata om allt m honom.

    Till problemet!

    Till skillnad mot första gången så är det väldigt få sms. Han är som vanligt när vi ses o pratar på tele. Men som nu. Han ligger hemma själv sjuk. Ingen av dagarna hör han av sig. Jag har väntat t typ två och hört av mig och då får jag svar.

    vi har denna omgången varit ihop i 3 månader. en kväll visste han att jag satt själv och jag fick inte ens ett godnatt. Det hade jag fått alla andra kvällar. Därefter får jag inga om inte jag själv skriver.

    Detta är lösryckt ur ett stort sammanhang.

    Vad göra?

    Jag mår så dåligt eftersom jag hela tiden tänker på om det snart är slut igen.

    hade det inte tagit slut en ggn innan så hade jag inte reagerat så här.

    Hjälp :(

  • Svar på tråden få sms från pojkvän. vad är normalt?
  • Äldre 27 Feb 15:34
    #1

    Men sluta.... en del gillar inte telefonkontakt.

  • Anonym (..)
    Äldre 27 Feb 15:36
    #2

    Han kanske är som jag och inte känner behov att prata hela tiden?
    Jag gillar inte att smsa, känner inget behov att prata varje dag men det betyder inte att jag inte älskar min partner mer än allt annat. 
    Jag kvävs lätt om kontakten blir för intensiv.

  • Anonym (ledse­n) Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 15:46
    #3

    Att jag ska sluta?

    Jag bad om åsikter bara. Du behöver inte svara så. Det är ju därför jag undrar. Eftersom jag har ett annat behov och jag dessutom blev dumpad en ggn. Vill tillägga att så här har inte smskontakten sett ut innan. Jag tror ni missade den biten...

  • Anonym (M)
    Äldre 27 Feb 15:48
    #4

    Själv avskyr jag att sms:a.

  • Anonym (ledse­n) Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 16:13
    #5

    Är det dumt att ta upp det m honom?

  • Anonym (p)
    Äldre 27 Feb 16:16
    #6

    nej, fråga honom varför hans sms-beteende är annorlunda den här gången. Det skulle jag ha gjort

    Om jag skulle gissa utifrån det lilla du skriver så känns det som om han inte vill att du ska vara för ivrig? jag kan ha fel.

  • Anonym (Eehhh­..)
    Äldre 27 Feb 16:19
    #7

    Du skriver att han är hemma sjuk.. Han kanske är sjuk och orkar inte tala .....

  • Anonym (esx)
    Äldre 28 Feb 10:22
    #8

    Jag ringer eller sms:ar om jag har något vettigt att säga. Hatar sms som "godnatt", "saknar dig", "älskar dig", "önskar du var här nu"

Svar på tråden få sms från pojkvän. vad är normalt?