• Olwon

    Alexandra Pascalidou flyr Ring P1 och landet

    Passar för en omröstning då denna tråd är för lång att läsa
    www.familjeliv.se/forum/thread/74927177-etablissemangets-drottning-alexandra-pascalidou-hoppar-av-ring-p1-pga-att-hon-blir-ifragasatt-och-kritiserad-i-demokratin-sverige/1

    Hörde henne igår då hon fick höra för mycket typ SD och hon skulle ha jobbat idag, istället var det Tengby som är annorlunda. 

    www.pascalidou.se/blogg/

    Hon åkte ur Mosaik av samma skäl om partiskhet.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Alexandra Pascalidou flyr Ring P1 och landet
  • Olwon
    CarinaL26 skrev 2015-02-27 21:52:33 följande:

    Hur ska man kunna rösta när alternativen inte täcker hela utfallsrummet?


    Hur många tusen alternativ ska det vara?
  • Olwon
    MallaL skrev 2015-02-27 21:54:42 följande:

    Tycker hon är lite jobbig, men INGEN förtjänar näthat.


    Nu handlade det om att hon inte kan argumentera i Ring P1, som vanligt.
  • MallaL
    Olwon skrev 2015-02-27 21:58:18 följande:

    Nu handlade det om att hon inte kan argumentera i Ring P1, som vanligt.


    Precis, jag säger ju att jag tycker hon är jobbig, jag gillar inte att lyssna på henne, det kan man säga och det får hon acceptera. Men att säga att hon och hennes familj ska dö, som näthatarna gör, det är inte OK.
  • CarinaL26
    Olwon skrev 2015-02-27 21:57:25 följande:

    Hur många tusen alternativ ska det vara?


    Det behöver inte finnas tusen alternativ. Det kan räcka med 2 beroende på vilka alternativen är. Det kan behövas fler men omröstningar som inte täcket hela utfalksrumnet är såväl poänglösa om värdelösa.
  • Olwon
    MallaL skrev 2015-02-27 22:01:37 följande:
    Precis, jag säger ju att jag tycker hon är jobbig, jag gillar inte att lyssna på henne, det kan man säga och det får hon acceptera. Men att säga att hon och hennes familj ska dö, som näthatarna gör, det är inte OK.
    Vet ingen som sagt det och SR ska vara opartiska. Hon värre än och lika enfaldig som Täppas men han är synskadad. 

    När hon inte kunnat argumentera har man klippt av och väntat på beröm istället, klart att det skapar hat. 
    Annars är det skoj när de röda visar vad de inte kan. 
  • Olwon
    CarinaL26 skrev 2015-02-27 22:07:53 följande:
    Det behöver inte finnas tusen alternativ. Det kan räcka med 2 beroende på vilka alternativen är. Det kan behövas fler men omröstningar som inte täcket hela utfalksrumnet är såväl poänglösa om värdelösa.
    För att täcka vad alla vill måste jag läsa andra tråden, för att spara tid kör jag med demokrati, då frågar man inte alla vad de vill, dom får rösta på det som passar bäst. 
  • CarinaL26
    Olwon skrev 2015-02-27 22:22:02 följande:

    För att täcka vad alla vill måste jag läsa andra tråden, för att spara tid kör jag med demokrati, då frågar man inte alla vad de vill, dom får rösta på det som passar bäst. 


    Goddag, Yxskaft
  • Olwon
    CarinaL26 skrev 2015-02-27 22:28:16 följande:
    Goddag, Yxskaft
    Visa då i din vishet vad som täcker in allt så kan vi börja om.
  • wordsfrommykeyboard
    MallaL skrev 2015-02-27 21:54:42 följande:

    Tycker hon är lite jobbig, men INGEN förtjänar näthat.


    Precis så
    Man gillar inte alla och delar inte åsikter med alla men de flesta normala människor förstår det här med gränser och att man inte näthatar.

    Det är synd att nystartade konton om och om igen försöker få folk att tro motsatsen.

  • Olwon
    wordsfrommykeyboard skrev 2015-02-27 23:57:34 följande:
    Precis så
    Man gillar inte alla och delar inte åsikter med alla men de flesta normala människor förstår det här med gränser och att man inte näthatar.

    Det är synd att nystartade konton om och om igen försöker få folk att tro motsatsen.
    Glömde att ditt konto ser nystartat ut i min dator Spöke
  • CarinaL26
    Olwon skrev 2015-02-27 22:34:46 följande:

    Visa då i din vishet vad som täcker in allt så kan vi börja om.


    Ett exempel:

    -hoppas hon kommer tillbaka

    -hoppas hon inte kommer tillbaka

    -har ingen åsikt i frågan
Svar på tråden Alexandra Pascalidou flyr Ring P1 och landet