• Anonym (Kaffedraken)

    Mystiskt sex med min tjej. Vänta ni bara

    Jag vill ha mystiskt sex med min tjej idag. kanske att jag smyger in med en halloweenmask och rövar in henne i rummet utan att hon vet att det är jag? Eller att jag exempelvis klär ut mig till en mystisk 1800-tals man som låtsas åkt i en tidsmaskin och hamnat vilse och råkar hamna hemma hos henne och hon tar väl hand om mig och introducerar mig genom att visa att det finns sex. Eller kanske om jag ska låtsas vara någon utomjording som förgriper mig på alla hennes ägodelar och hon bestraffar mig genom sex. Eller kanske om jag ska klä ut mig till en flicka och hon strapar mig. Har ni förslag?

  • Svar på tråden Mystiskt sex med min tjej. Vänta ni bara
  • Anonym (Kaffedraken)

    Men snälla du, du begriper väl att de visste hur man hade sex redan på 1800-talet.  Visst att vi kanske fortfarande bodde simpelt, som i den berömda romanen Grottbjörnens folk, men har man läst den så är det ju tydligt att de visste vad sex var.

  • Anonym (Kaffedraken)
    radwanska skrev 2015-02-27 22:30:02 följande:

    Men snälla du, du begriper väl att de visste hur man hade sex redan på 1800-talet.  Visst att vi kanske fortfarande bodde simpelt, som i den berömda romanen Grottbjörnens folk, men har man läst den så är det ju tydligt att de visste vad sex var.


    Haha:D gillar ditt svar:D
Svar på tråden Mystiskt sex med min tjej. Vänta ni bara