• Anonym (Självständig och självgående)

    Min tjej tjatar om att hon är självständig och självgående. Så jobbig!

    Jag har en tjej som alltid ska hävda att hon är en självständig och självgående kvinna. Varje dag. Varje jävla dag. Om vi ska äta middag och jag önskar biff och potatis så trycker hon på att hon är en självständig och självgående kvinna som också kan bestämma. När hon ska bära en tung väska och jag går fram till henne för att bära den åt henne så fräser hon till om att hon är en självständig och självgående kvinna. Om jag tycker att hon körde för farligt på rondellen med avsaknad uppsikt för trafiken så säger hon att hon är en självständig och självgående kvinna som vet vad hon gör. Om jag har förslag på vilken klänning hon ska ha en fest vi ska gå på så fräser hon till om att hon är en självständig och självgående kvinna. Listan kan göras om. Varje dag. Dag in och dag ut. Flera gånger om dagen. Alltid är hon en självständig och självgående kvinna, och detta måste hon trycka på. Jag förstår inte varför hon håller på så? Hatar hon mig eller vad är det frågan om? Jag har aldrig ens försökt kontrollera henne. Tycker jag är snäll mot henne. Tycker om att bolla idéer med henne, försöka besluta saker gemensamt. Ibland har jag synpunkter liksom hon, ibland kommer jag med förslag etc... men vafan-det är väl sånt man gör i ett förhållande?

  • Svar på tråden Min tjej tjatar om att hon är självständig och självgående. Så jobbig!
  • Anonym (fantasilöst)

    Nej men lägg ner, först trollar du med trådar om hur din flickvän inte gillar dina omogna skämt sen startar du en till tråd i samma ämne.

    Snacka om fantasilöst och oorginellt

    oss emellan, visst är det väl så att du inte haft flickvän? Nej Siri räknas inte, och inte heller modellen i Ellos katalogen

    men allvarligt byt skiva, 'anof' hade mer stil än du någonsin kommer få

  • wordsfrommykeyboard
    Anonym (fantasilöst) skrev 2015-02-27 23:48:27 följande:

    Nej men lägg ner, först trollar du med trådar om hur din flickvän inte gillar dina omogna skämt sen startar du en till tråd i samma ämne.

    Snacka om fantasilöst och oorginellt

    oss emellan, visst är det väl så att du inte haft flickvän? Nej Siri räknas inte, och inte heller modellen i Ellos katalogen

    men allvarligt byt skiva, 'anof' hade mer stil än du någonsin kommer få


    Tänkte precis samma sak

    Fast jag vet inte vad anof är? Obestämd
  • Schack73

    TS, din flickvän kanske tror att du vill ha en självständig flickvän och tror att du tycker att hon är svag och beroende av dig. Eller så kanske hon har fått höra det hemifrån.

    Nästa gång hon säger så, säg att du vet det redan. Om möjligt fråga varför hon nämner det så ofta. Se vad hon svarar and take it from there.

  • Therese1979
    Anonym (fantasilöst) skrev 2015-02-27 23:48:27 följande:

    Nej men lägg ner, först trollar du med trådar om hur din flickvän inte gillar dina omogna skämt sen startar du en till tråd i samma ämne.

    Snacka om fantasilöst och oorginellt

    oss emellan, visst är det väl så att du inte haft flickvän? Nej Siri räknas inte, och inte heller modellen i Ellos katalogen

    men allvarligt byt skiva, 'anof' hade mer stil än du någonsin kommer få


    Haha men modellen i Cellbes då?
  • Anonym (fantasilöst)
    Therese1979 skrev 2015-02-28 01:17:15 följande:
    Haha men modellen i Cellbes då?

Svar på tråden Min tjej tjatar om att hon är självständig och självgående. Så jobbig!