• Anonym (:()
    Äldre 28 Feb 08:33
    26298 visningar
    100 svar
    100
    26298

    min pojkvän tycker mitt underliv är gigantiskt

    Vi träffades för några månader och det har under några ggr framkommit att han tycker mitt underliv är jättestort och löst. Bland annat frågar hur mina förlossningar var, om något hände, till och med om de tog bort kött från mitt underliv..
    Ibland kan han inte ens komma, säkerligen pga detta.
    Har aldrig haft en annan man klaga och min gynläkare säger att allt ser bra ut därnere inkluderat fastheten eller vad man ska kalla det.
    Han säger att sex inte är allt i ett förhållande och han älskar mig men liksom hur fan ska jag komma över detta.

    Han ska gå ut ikväll, säger han ska hem till en polare men antar de går ut på krogen och hela det med mitt underliv gör mig även mer osäker för att jag känner att när en snygg tjej visar intresse i honom kommer han säkerligen falla pladask för att han uppenbarligen tycker mitt underliv är så stort.

    Han har till och med sagt att han har varit med tjejer innan och ingen har varit så stor som jag är därnere, då enligt honom...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 08:40
    Att han varit med tjejer som också fött barn tidigare skulle där stå.
    Har fan ångest av att han ska gå ut när han tycker så om mitt underliv så borde det ju tyda på att han medvetet eller undermedvetet letar efter en annan tjej...

    Har till och med påkommit honom med att titta på porr, säkert för att han tycker mitt underliv är så stort att han får mer njutning av att kolla på porr...

  • Svar på tråden min pojkvän tycker mitt underliv är gigantiskt
  • sextio­talist
    Äldre 28 Feb 08:38
    #2

    Kan du använda tampong så är du inte gigantisk. Visa honom då hur stor en tampong är

  • nymedl­em
    Äldre 28 Feb 08:38
    #3
    +1

    Är han väldigt liten?

  • Anonym (Idiot­)
    Äldre 28 Feb 08:38
    #4

    Dumpa!!! Han låter ju som en idiot. Kanske ska påpeka för honom att det är hans kuk som är för liten. För om det är okej för honom att säga såna saker till dog måste ju du få göra detsamma till honom.

  • Anonym (:() Trådstartaren
    Äldre 28 Feb 08:41
    #5

    Han är inte direkt superliten men långt ifrån stor, skulle väl säga på en skala på 10 är han kanske en 5:a.

  • Äldre 28 Feb 08:45
    #7

    Fy vilket as!

  • Anonym (:() Trådstartaren
    Äldre 28 Feb 08:48
    #8

    Ja... Klarar knappt av tanken att han ska gå ut när jag är så osäker nu och vårt sex är liksom dåligt som fan för det enda jag kan tänka på nu är att han tycker så om mitt underliv...

  • Anonym (:() Trådstartaren
    Äldre 28 Feb 08:50
    #9

    Han har även anklagat mig för att inte gilla honom och vara attraherad av honom då han säger att ett underliv kramar om snoppen när en tjej är attraherad av en man....

  • Äldre 28 Feb 09:11
    #11

    Hej Han har ju uppenbarligen en liiiten!.. inge fel på dig!..( Det finns inga stora musar bara små kukar..hehe.. :)

  • Anonym (???)
    Äldre 28 Feb 09:11
    #12
    Anonym (:() skrev 2015-02-28 08:50:02 följande:

    Han har även anklagat mig för att inte gilla honom och vara attraherad av honom då han säger att ett underliv kramar om snoppen när en tjej är attraherad av en man....


    What???? Vilken jubelidiot !!!! DUMPA.
  • Äldre 28 Feb 09:14
    #13
    +2

    Du hör ju själv hur jävla korkat detta är. Han försöker bryta ner dig, försöker få dig att må dåligt över nånting du inte kan göra något åt. Du mår dåligt nu när han ska ut, du mår dåligt för allt och förknippar det med ditt underliv. Kontra nästa gång med att det måste va hans kuk som är förliten. Men allvarligt, detta kommer du aldrig släppa, han har redan satt griller i huvudet på dig. Jag ser bara en lösning och det är att lämna!. Han beter sig väldigt illa och är väldigt elak!

Svar på tråden min pojkvän tycker mitt underliv är gigantiskt