• Anonym (Klicka här)

    Blir du kåt av att se en bild

    Blir du, kvinna i 40årsåldern, kåt och börjar onanera om du ser en bild på en naken man som du inte har någon som helst relation till?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du kåt av att se en bild
  • Anonym (Mja..)

    För det så krävs det att hans ansikte inte är i bild och att han har stånd.
    Syns hans ansikte så blir jag avtänd direkt. Och slappa kukar är heller ingen höjdare för mig. Sen beror det till viss del på hans kropp också. Jag gillar inte stora muskler och jag gillar inte rakat till exempel. Men om de här punkterna stämmer så är svaret ja.

  • Lingonpappa
    Anonym (Mja..) skrev 2015-02-28 11:42:50 följande:
    För det så krävs det att hans ansikte inte är i bild och att han har stånd.
    Syns hans ansikte så blir jag avtänd direkt. Och slappa kukar är heller ingen höjdare för mig. Sen beror det till viss del på hans kropp också. Jag gillar inte stora muskler och jag gillar inte rakat till exempel. Men om de här punkterna stämmer så är svaret ja.
    Varför blir du avtänd av ansiktet?
  • Anonym (Mja..)
    Lingonpappa skrev 2015-02-28 12:28:18 följande:
    Varför blir du avtänd av ansiktet?
    För att det förvandlar honom från ett sexobjekt till en individ. För att tända på en individ behöver jag personligen känna att jag även är positiv till individen. Handlar det däremot bara om en kropp så är det just bara det; en kropp.
    Därför vill jag inte ha ansiktet med i bild.
  • Pussan
    Anonym (Mja..) skrev 2015-02-28 11:42:50 följande:

    För det så krävs det att hans ansikte inte är i bild och att han har stånd.
    Syns hans ansikte så blir jag avtänd direkt. Och slappa kukar är heller ingen höjdare för mig. Sen beror det till viss del på hans kropp också. Jag gillar inte stora muskler och jag gillar inte rakat till exempel. Men om de här punkterna stämmer så är svaret ja.


    Visst blir jag kåt av att se en riktig ståkuk. Ansikte eller inte ansikte
  • Anonym (Skillnad mellan killar och tjejer)

    TS borde gjort olika mellan killar och tjejer.

    Generellt så blir killar kåta av bilder, därav alla porrtidningar som fanns förr.

    Tjejer tänder inte lika på en bild och på många tjejtidningar är det dessutom mer bilder på tjejer än killar;)

  • Anonym (J)

    Finns inget så tröttsamt som pojkar som tror att man ska bli kåt av en nakenbild på nån man inte känner.

  • Anonym (Tjej)

    Nej jag måste känna honom och tycka att han är attraktiv plus att ansiktet måste synas. Och jag skulle inte börja onanera av det...

  • Anonym (maya)

    ]Anonym (Mja..) skrev 2015-02-28 13:00:58 följande:[/quote-nick]För att det förvandlar honom från ett sexobjekt till en individ. För att tända på en individ behöver jag personligen känna att jag även är positiv till individen. Handlar det däremot bara om en kropp så är det just bara det; en kropp.

    Därför vill jag inte ha ansiktet med i bild.[/quote]

    Bra formulerat ! Jag har sexchattat och det blir förstört när killen skickar ansiktsbild fast jag har sagt ifrån det . Spelar ingen roll om han är hur snygg som helst. Jag har inte kunnat förklara varför men din förklaring var helt rätt för mej också.

  • Anonym (sometime)

    svårt att svara generellt på frågan.


    Sällan jag blir kåt vill börja onanera bara av att se en avklädd manskropp. Men vid vissa tillfällen tänder jag på bilder och poser. Föredrar också helst ansiktslösa bilder... 
    Chattar med en del män och byter bilder, då kan jag bli riktigt kåt och onanera "ihop" men även där håller vi ansiktena utanför.

    Mycket muskler är absolut inget krav. För mycket muskler ger snarare motsatt effekt på mig, tycker det ser så konstlat ut, speciellt när det är bara byggda muskler.

  • Anonym (sometime)
    Anonym (Mja..) skrev 2015-02-28 13:00:58 följande:
    För att det förvandlar honom från ett sexobjekt till en individ. För att tända på en individ behöver jag personligen känna att jag även är positiv till individen. Handlar det däremot bara om en kropp så är det just bara det; en kropp.
    Därför vill jag inte ha ansiktet med i bild.
    Anonym (maya) skrev 2015-02-28 18:46:20 följande:

    ]Anonym (Mja..) skrev 2015-02-28 13:00:58 följande:[/quote-nick]För att det förvandlar honom från ett sexobjekt till en individ. För att tända på en individ behöver jag personligen känna att jag även är positiv till individen. Handlar det däremot bara om en kropp så är det just bara det; en kropp.

    Därför vill jag inte ha ansiktet med i bild.[/quote]

    Bra formulerat ! Jag har sexchattat och det blir förstört när killen skickar ansiktsbild fast jag har sagt ifrån det . Spelar ingen roll om han är hur snygg som helst. Jag har inte kunnat förklara varför men din förklaring var helt rätt för mej också.



    Håller med er där
  • Lavish

    Nej.

    Kan bli kåt av en bild som innehåller mycket mer än så, en relation, en stämning och en situation som är sexuell. Men inte bara av en bild på en naken man. 

  • Lavish

    Nej.

    Kan bli kåt av en bild som innehåller mycket mer än så, en relation, en stämning och en situation som är sexuell. Men inte bara av en bild på en naken man. 

  • Anonym (Dom)

    Nej alldeles för fantasilöst för min smak.
    Sätt mannen på knä med sänkt blick, handklovar och ett koppel på så blir det genast intressantare, men knappast tillräckligt för att göra mig kåt, bara lite nyfiken. 

  • NyttNamn

    Nej..  Inte bara random naken snubbe... 

    Kåt, nja - men sugen kan man ju bli av bilder på nån man har en viss koppling till...

     Är det bilder bara på okänd, kan de ju - om de är rätt komponerade och mannen på bild tilltalar mitt sinne - trigga mina tankar och fantasier,  de är rätt bra på att jobba vidare mot snusk. :-P 

    Kan iaf inte påminna mig om att jag nånsin börjat onanera bara av att se en bild på en okänd man, eller kvinna heller för den delen - behövs lite mer än så, ha ha ha  


    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Grrr...mmmm)

    Nej.

    Om jag redan är kåt och hemma så kan jag i brist på min partner leta upp något på nätet som jag kan onanera till, men det är rätt sällan det händer, kanske ett par gånger per år.

    Allt jag behöver finns redan inne i mitt huvud så för det mesta räcker den inre bioduken.

  • dps

    Bekräftelsetråd?

    Alla vet ju sedan länge att det är så här:

    män kan tända på en närbild på ett par bröst eller en rumpa - de tänder på de rent visuella kurvorna

    kvinnor tänder mer på helheter, och det tar längre tid för kvinnor att bygga upp sin kåthet

  • Anonym (Skillnad mellan killar och tjejer)
    dps skrev 2015-03-02 12:34:45 följande:

    Bekräftelsetråd?

    Alla vet ju sedan länge att det är så här:

    män kan tända på en närbild på ett par bröst eller en rumpa - de tänder på de rent visuella kurvorna

    kvinnor tänder mer på helheter, och det tar längre tid för kvinnor att bygga upp sin kåthet


    Precis och denna tråd bekräftar det, det är trotts allt stora skillnader mellan män och kvinnor, även vad man tänder på.
  • Anonym (Mja..)

    Vad är det ni anser bekräftat?

    Att kvinnor är individer?

    Det kan ju omöjlight ha varit en nyhet, och något annat har inte bekräftats, med tanke på att det är 50/50 i kommentarerna om , hur och varför.

    Män börjar ju faktiskt inte runka så snart de ser en naken kvinna, de heller, utan det krävs att de finner något alls sexuellt med bilden. Precis som för några av oss kvinnor som svarat, alltså (till exempel som i mitt fall; det krävs en erektion och att ansiktet inte är i bild - eller som Pussan, som säger att det kvittar om ansiktet är med eller inte, men en bra ståkuk gör henne kåt, och så vidare)

    Visste ni, t.ex att det finns ett helt löjligt stort antal kvinnor som kollar på runk-videos när de onanerar? Där kan du ju snacka om VISUELL turn-on.

    Men, nej, vad fan pratar jag för joll - vetenskapen har ju redan bekräftat att kvinnor är långsamma och män snabba, och kvinnor tänder på ord, inte bilder, och kvinnor vill ha blommor och män vill ha bilar och kvinnor är mjuka och romantiska och blir kära hela tiden och män...

    ...det gick just upp för mig varför jämställdhetskampen fortfarande behövs! När man som kvinna ifrågasätts när man säger att man tänder visuellt, att man blir kåt på en sekund blankt , för det "vet ju alla" att "så funkar inte kvinnor" ... medan jag har en manlig sambo där hemma som måste ha flera minuter förspel...så han är ingen riktigt man, alltså? Han kanske är en flicka, trots dryga 19 centimeter kuk och hår på bröstet? Jävla joll!

Svar på tråden Blir du kåt av att se en bild