• Anonym (Ensam)

    Jag saknar min sambo

    Jag har "träffat" min sambo ca en dag den senaste månaden. Han jobbar sent och kommer hem ungefär när jag ska gå och lägga mig. Helgerna är han ledig men då brukar han ofta jobba ändå. De senaste helgerna har han jobbat. Helgen 7e-8e jobbade han. Helgen efter jobbade han inte hela helgen men han var på after work den 13e och låg sedan bakis och sov till ca 18 på alla hjärtans dag. På söndagen jobbade han. Förra helgen jobbade han. Den här helgen ska han "bara" jobba några timmar idag, men så ska han på after work på kvällen igen. Imorgon ska han till sina föräldrar.

    Jag saknar min sambo. Vi har ingen som helst tid för OSS. Jag var lite nere igår när han kom hem och sa att jag saknade honom, och han sa direkt "jag skiter i after work imorgon". Sen sa vi inget mer om det, förrän i morse när han börjar snacka om planerna för after work på kvällen, vilka som ska vara där osv. Han verkar helt ha glömt vad han sa igår kväll, så jag säger "du behöver ju inte säga att du ska stanna hemma om du ändå tänker gå" och han säger att han inte tänkt gå. Men hela morgonen släpper han kommentarer som "ååh vad det hade varit kul att gå... men det får jag ju inte" och liknande. Till slut fräser jag "men gå då, det är inte jag som stoppar dig!" och han säger "jo". Jag frågar varför han ens sa så igår kväll och han säger "jag fick panik när du var ledsen, jag menade inte det egentligen".

    Är han dum i huvudet eller? Nu känns det som att han försöker få MIG att få dåligt samvete för vad HAN sa igår kväll, han klagar över att han är en social kille som behöver gå ut osv fast jag inte sagt nånting om att han inte får.

  • Svar på tråden Jag saknar min sambo
  • Anonym (Maja)

    Inte funderat  på att flytta?

    Han verkar ju inte prioritera dig alls. Varför kan du inte följa med till hans föräldrar?

  • Anonym (Ensam)
    Anonym (Maja) skrev 2015-02-28 12:57:42 följande:

    Inte funderat  på att flytta?

    Han verkar ju inte prioritera dig alls. Varför kan du inte följa med till hans föräldrar?


    Klart jag kan följa med till hans föräldrar, kommer nog göra det bara för att få spendera lite tid med honom. Men det finns ingenting att göra där, alla bara sitter i soffan och glor på TV, och grejen är ju att jag gärna vill UMGÅS med min sambo, helst hemma då.

    Just den här månaden har det varit såhär för att han jobbar som säljare och de har nån tävling på jobbet att den som säljer mest vinner ett pris. Men det betyder ju inte att han MÅSTE gå ut på kvällen också...
Svar på tråden Jag saknar min sambo