• Anonym (södra)

    hur löser jag det här?

    det är så att jag kommit till en situation som stressar mig så otroligt mycket att jag mår psykiskt dåligt av den. jag och min kille har varit ett par i flera år och jag tycker mycket om honom. nu är det så att jag för cirka ett halvår sedan fått reda på att han är otrogen mot mig. nu undrar ni allihopa varför jag inte lämnat honom eller i alla fall gjort en ansträngning till att konfrontera honom med det. jag kan inte ge något svar på den frågan då jag inte själv vet varför. 
    jag VÅGAR helt enkelt inte konfrontera honom i rädslan att han kommer lämna mig. på något sätt så har min hjärna fått för sig att jag mår bättre av att inte låtsas om det och fortsätta leva som vanligt men nu är det så att kroppen har kommit ikapp psyket och jag mår jättedåligt. jag har ont i magen nästan jämt och jag känner mig matt och svag stup i kvarten. 
    hur ska jag göra?! 

  • Svar på tråden hur löser jag det här?
  • CissiJissi
    Chianti skrev 2015-02-28 16:34:55 följande:

    Du måste gå och prata med nån! Det där kan du inte bära inom dig!

    Fy, jag känner verkligen med dig som gått och malt allt det där ensam. Boka tid NU med en coach, en psykolog, en präst, en läkare, en vad som helst! Du måste öppna upp och släppa ut den där hemska hemligheten.


Svar på tråden hur löser jag det här?