• Anonym (Ångerfylld?)

    Ångrar du att du har gjort slut med en mycket bra partner?

    Har du lämnat en mycket bra man/kvinna i ett förhållande som du ångrar att du lämnat? Varför ångrar du att du lämande i så fall?


     


    Tråden går till er som lämnat någon som verkligen varit bra. Inte ni som lämnat dåliga personer.

  • Svar på tråden Ångrar du att du har gjort slut med en mycket bra partner?
  • MammAmma

    Japp. Typ. Dejtade en kille i närmare ett år för några år sen som var bra på alla sätt och vis, utom att han inte var riktigt 'vuxen' då än. Han var fyra år yngre än mig och jag var trebarnsmamma och jag kände att han inte riktigt hade vuxit klart, såg ingen framtid med honom där och då. Jag dumpade honom pga det och för att jag inte var redo för ett seriöst förhållande just då. Ångrar det än idag och jag har fortfarande känslor kvar för honom.

  • Anonym (Ångerfylld?)
    MammAmma skrev 2015-02-28 21:43:31 följande:

    Japp. Typ. Dejtade en kille i närmare ett år för några år sen som var bra på alla sätt och vis, utom att han inte var riktigt 'vuxen' då än. Han var fyra år yngre än mig och jag var trebarnsmamma och jag kände att han inte riktigt hade vuxit klart, såg ingen framtid med honom där och då. Jag dumpade honom pga det och för att jag inte var redo för ett seriöst förhållande just då. Ångrar det än idag och jag har fortfarande känslor kvar för honom.


    Kontakta honom igen? Det värsta du kan få är ett nej.
  • MammAmma
    Anonym (Ångerfylld?) skrev 2015-02-28 22:15:26 följande:

    Kontakta honom igen? Det värsta du kan få är ett nej.


    Jag gjorde det i höstas. Han hade en ny flickvän då men ville 'hook up' med mig ändå, det gillades inte av mig då jag avskyr otrohet så vår kontakt upphörde då igen för att jag ifrågasatte honom. Han var förändrad, han skulle aldrig betett sig så för några år sen. Kanske stöter jag på honom nån annan gång i framtiden då vi båda är singlar, och hans douchighet avtagit...
  • Anonym (Ångerfylld?)
    MammAmma skrev 2015-02-28 22:23:49 följande:
    Jag gjorde det i höstas. Han hade en ny flickvän då men ville 'hook up' med mig ändå, det gillades inte av mig då jag avskyr otrohet så vår kontakt upphörde då igen för att jag ifrågasatte honom. Han var förändrad, han skulle aldrig betett sig så för några år sen. Kanske stöter jag på honom nån annan gång i framtiden då vi båda är singlar, och hans douchighet avtagit...
    Sådan person ska du lämna i sin ensamhet. Var inte delaktig i samhället att bli ihop med otrogna människor. Deras straff ska vara att för evigt bli singlar. Usch. Hatar otrogna typer.  
Svar på tråden Ångrar du att du har gjort slut med en mycket bra partner?