• Anonym (Skriker)

    Jag skriker på folks barn

    Är det fel av mig att skrika på barn? Jag skriker på barn när föräldrarna inte ser. Jag tycker det är rätt åt dem.

  • Svar på tråden Jag skriker på folks barn
  • Anonym (anonym)

    nej det är inte fel, jag gör också det. Jag hatar barn . De ända barn som jag gillar är mina egna.

  • Frontline

    Jag hatar inte barn men skriker åt  dom ändå...
    Gör ungjäklarna nåt dumt så blir jag arg och säger ifrån...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Hur fan)

    När har dy möjlighet tull det? Hur gamla är barnen?

  • Anonym (:))

    Jag brukar också  säga till andras barn om de gör något dumt. Vuxna med för den delen. Va på mc Donalds igår och framför mig står en tjej i 20 årsåldern och tar sugrör. 6-7 st av dem trillar ner på marken och hon bara går. "Det är lugnt, andra plockar väl undan din skit" sa jag när hon gick förbi. Hon reagerade inte, eller så ville hon inte reagera. Hur som helst så har jag svårt för såna. Det värsta jag vet är när barn är uppenbart jobbiga och odrägliga och om någon kommenterar det blir föräldrarna asförbannade och säger att "det är bara ett barn". Lite förståelse får man såklart ha, men när barnen bakom en på bussen drar en i håret eller sparkar i sätet har det gått för långt.. Med det sagt vill jag också säga att det finns underbara barn med.

  • Anonym (anonym)

    Jag slår olydiga barn inget snack om saken. Kan de inte bete sig ska de ha stryk!

  • Anonym (nn)

    Fegis. Skrik på föräldrarna i stället. Det är ju deras fel. Men det kanske du inte törs?

  • Frontline
    Anonym (nn) skrev 2015-02-28 23:52:24 följande:
    Fegis. Skrik på föräldrarna i stället. Det är ju deras fel. Men det kanske du inte törs?
    Vad är du för en fjant?

    Så du menar att det är föräldrarnas fel om min son gör något som inte passar?


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (anonym)

    ni svenskar har ingen uppfostran på era barn. Slå dem riktigt hårt så de lär sig !

  • Frontline
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-01 00:02:58 följande:
    ni svenskar har ingen uppfostran på era barn. Slå dem riktigt hårt så de lär sig !
    Är du felknullad?

    Slå barnen är ju lite fel men att ha en hård uppfostran håller jag med dig om att man ska ha...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Skriker)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-01 00:02:58 följande:

    ni svenskar har ingen uppfostran på era barn. Slå dem riktigt hårt så de lär sig !


    Men asså... visst asså jag brukar bita mina syskonbarn. Men jag gör det av kärlek och skoj. Jag kanske har lite aggression ibland när jag biter dem för att de är jobbiga, men mitt syfte är egentligen inte att skada dem. Och jag biter inte hårt, utan de tycker bara det är kul och tror att jag försöker leka varg eller björn. Måste nog sluta med det så de inte lär sig. Mina systrar brukar skrika på mig när jag gör så. Men att slå barn? Nää... och sluta säg "ni svenskar". Jag är har själv utländsk påbrå. Du får det att framstå som att alla "blattar" slår sina barn - så är det inte. Pucko.
  • Anonym (Skriker)
    Frontline skrev 2015-03-01 00:06:00 följande:
    Är du felknullad?

    Slå barnen är ju lite fel men att ha en hård uppfostran håller jag med dig om att man ska ha...
    mata inte.
  • Anonym (Skriker)

    Asså jag tycker inte det är fel att skrika på barn. Barn är jobbiga som fan ibland. De måste sluta. Och man kan skrika på föräldrarna med ibland. Men barn måste lära sig att samhället också kan bli arga om barnen beter sig odrägligt. Vi ska hjälpas åt att läxa upp vår kommande generation - de styr landet när vi är gamla. Vill inte ha bortskämda och icke uppfostrade lagstigare och lagförare, poliser och lärare m.m. när vi är gamla.

  • Anonym (nn)
    Frontline skrev 2015-02-28 23:57:48 följande:
    Vad är du för en fjant?

    Så du menar att det är föräldrarnas fel om min son gör något som inte passar?


    Inte fjantigare än dig skulle jag tro.

    Står inget om fel eller orsak i ts utan bara att ts skriker åt barn för att det är rätt åt dem. Och det är väl föräldrarnas "fel" att barnen finns. Så då vore det väl lite mindre fegt att gå till källan och skrika på föräldrarna och inte barnen.
  • Anonym (Skriker)
    Anonym (Hur fan) skrev 2015-02-28 23:37:35 följande:

    När har dy möjlighet tull det? Hur gamla är barnen?


    Alla åldrar. Idag skrek jag sönder några 12 åringar som ville skjuta en raket in i ett trapphus.
  • Anonym (Skriker)
    Anonym (nn) skrev 2015-03-01 00:10:49 följande:
    Inte fjantigare än dig skulle jag tro.

    Står inget om fel eller orsak i ts utan bara att ts skriker åt barn för att det är rätt åt dem. Och det är väl föräldrarnas "fel" att barnen finns. Så då vore det väl lite mindre fegt att gå till källan och skrika på föräldrarna och inte barnen.
    Man kan skrika på både föräldrarna och barnen. Vi ska hjälpas åt att få väluppfostrade barn vilka kommer att vara vår framtid när vi är gamla. De kommer styra landet. Tänk så!
Svar på tråden Jag skriker på folks barn