• Anonym (Killen)

    Tjejer hur funkar det för er? (Orgasm)

    Låt säga att ni ligger och smeker er själva eller blir smekt av en partner. Precis när du känner att du håller på att komma så avbryter du eller din partner att stimulera dig. Vad händer då? Alltså du har gått över den gräns att du kan "hålla" dig från orgasm men du får ingen ytterligare stimulering under själva orgasmen. Hur skulle du beskriva att det känns då? Är det som en vanlig orgasm eller känns den knappt? Jag försökte igår hålla tjejen "på gränsen" till orgasm under en stund och när hon sa att hon var nära så slutade jag. Men en vid ett tillfälle så gav jag henne två lätta klappar över fittan med handen innan jag slutade stimulera henne och detta gjorde att hon gick "över gränsen" mot orgasm och då började hon instiktivt själv onanera genom sin orgasm och jag blev lite nyfiken vad som hänt om hon inte gjort det? Hade den känts annorlunda eller inte alls? Kan någon berätta?

    (Motsvarigheten bland män är sk. ruined orgasm dvs precis när man gått över gränsen när man inte kan hålla tillbaka orgasmen så avbryts all stimulering och mannen ejakulerar men får ingen riktig orgasmkänsla)

  • Svar på tråden Tjejer hur funkar det för er? (Orgasm)
  • Anonym (Killen)
    MammAmma skrev 2015-03-01 06:56:22 följande:

    Jag får orgasm ändå men den blir kort och inte alls lika intensiv.


    Ok, tack för svar.

    Hur funkar det för er andra då?
  • en morgondröm

    Hur det känns? Att bli avbruten i min njutning när jag är nära till orgasm och någon klappar mig på fittan och retas? Är Du också en man som gärna plötsligt drar ut fingrarna när Du samtidigt slickar och märker att tjejen är nära? Hmmm......VAR känner jag igen det?

    Knäpper Du dina brudar också?

  • SisterNoMercy

    Frustration, irritation och som att bli blåst på konfekten. Det händer absolut ingenting. Orgasmen ebbar ut i ingenting och efteråt är en irriterad SisterNoMercy. 

    Tänk dig själv att precis när din utlösning är pågång och du måste runka som fan för att precis vid klimax när du runkar som mest så bara stannar du. Vad händer?

  • en morgondröm

    Exakt! Och skulle jag träffa på en man som gör detta igen....i tron att jag tycker det är skönt ska jag ge en riktig käftsmäll!

    Skulle bra gärna vilja veta vad din tjej tänkte om ditt fittklapperi? Jag menar...frågade Du henne om det var okej att dra ut på hennes orgasm och reta henne så där?

  • Anonym (Killen)
    en morgondröm skrev 2015-03-02 17:24:43 följande:

    Skulle bra gärna vilja veta vad din tjej tänkte om ditt fittklapperi? Jag menar...frågade Du henne om det var okej att dra ut på hennes orgasm och reta henne så där?


    Det bestämmer väl inte hon där och då. Jag bestämmer om jag ska dra ut på hennes orgasm och jag bestämmer när hon får komma. Det var egentligen en miss av mig att låta henne smeka sig själv där och då. Jag skulle i efterhand hållit kvar hennes händer ovanför hennes huvud och låtit hennes kropp sköta det själv även om det inneburit att orgasmen blivit kort och inte skön - jag sa åt henne att inte komma så klapparna gjorde jag för att försöka henne hålla tillbaka orgasmen.

    Det var en liten teasing afton och ni som inte tror hon gillar att jag bestämmer över henne skulle känna hur extremt våt och kåt hon är då.

    Även om du "en mardröm" inte gillar det så finns det faktiskt tjejer som gillar att killen bestämmer om och när de får komma. Min tjej kommer få uppleva detta igen och kan hon inte hålla sig från att komma när jag säger åt henne så ska orgasmen inte vara så skön heller men du ska se henne när jag säger åt henne att jag vill att hon kommer när jag teasar henne sådär - det kallar jag orgasm. :)
  • Anonym (Blåst på konfekten)
    SisterNoMercy skrev 2015-03-02 17:11:48 följande:

    Frustration, irritation och som att bli blåst på konfekten. Det händer absolut ingenting. Orgasmen ebbar ut i ingenting och efteråt är en irriterad SisterNoMercy. 

    Tänk dig själv att precis när din utlösning är pågång och du måste runka som fan för att precis vid klimax när du runkar som mest så bara stannar du. Vad händer?


    Exakt så!
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Blåst på konfekten) skrev 2015-03-03 07:16:38 följande:

    Exakt så!


    Kan du komma direkt efter en sådan grej eller måste du vila/vänta en längre stund?
  • SisterNoMercy

    Det där med teasing fattar jag och det kan ju vara nice. Men då kan man inte hindra mitt i orgasmen! Utan man hindrar ju innan orgasmen kommer! Annars är det ju helt meningslöst

  • en morgondröm
    SisterNoMercy skrev 2015-03-03 08:31:59 följande:

    Det där med teasing fattar jag och det kan ju vara nice. Men då kan man inte hindra mitt i orgasmen! Utan man hindrar ju innan orgasmen kommer! Annars är det ju helt meningslöst


    "mardrömmen" håller med!
  • Anonym (Killen)
    en morgondröm skrev 2015-03-03 09:21:51 följande:

    "mardrömmen" håller med!


    Ber om ursäkt för läsfelet i ditt nick "en morgondröm". :)

    Tanken var att hindra henne innan men jag höll på någon sekund för länge. Ville som jag skrev ovan försöka få henne att hålla tillbaka orgasmen genom några lätta klappar men misslyckades. Det jag skulle vilja veta är om man får en sådan "misslyckad" orgasm om man är lika känslig och inte klarar av fortsatt beröring direkt efter eller om man kan fortsätta direkt efter?

    Som jämförelse kan sägas om man slutar runka mig precis när jag ska komma så sprutar (eller rinner det rättare sagt ur mig) men jag får ingen orgasmkänsla och kan därför direkt efteråt fortsätta stimulera vilket är nästan omöjligt om jag får en riktig orgasm.
  • Anonym (Blåst på konfekten)
    Anonym (Killen) skrev 2015-03-03 07:50:56 följande:
    Kan du komma direkt efter en sådan grej eller måste du vila/vänta en längre stund?
    Måste vänta en längre stund och sen börja om från noll. Allt är borta.
  • en morgondröm
    Anonym (Killen) skrev 2015-03-03 09:52:28 följande:

    Ber om ursäkt för läsfelet i ditt nick "en morgondröm". :)

    Tanken var att hindra henne innan men jag höll på någon sekund för länge. Ville som jag skrev ovan försöka få henne att hålla tillbaka orgasmen genom några lätta klappar men misslyckades. Det jag skulle vilja veta är om man får en sådan "misslyckad" orgasm om man är lika känslig och inte klarar av fortsatt beröring direkt efter eller om man kan fortsätta direkt efter?

    Som jämförelse kan sägas om man slutar runka mig precis när jag ska komma så sprutar (eller rinner det rättare sagt ur mig) men jag får ingen orgasmkänsla och kan därför direkt efteråt fortsätta stimulera vilket är nästan omöjligt om jag får en riktig orgasm.


    Det är ju en speciell teknik Du har med klappar, jag måste fråga....varför tror Du att det kan hindra eller fördröja orgasmen eller intensifiera den? Varför började Du med det?

    Den mannen som gjorde det på mig...well...det kändes bara som att han testade en teknik han aldrig gjort på mig förut. När han slickade mig och hade bowlinggreppet så kunde han plötsligt bara dra ut fingrarna och sluta.... Jag tyckte inte det var eggande direkt...och när det gick för mig så blev inte orgasmen lika intensiv...
  • Anonym (Killen)
    en morgondröm skrev 2015-03-03 11:02:55 följande:

    Det är ju en speciell teknik Du har med klappar, jag måste fråga....varför tror Du att det kan hindra eller fördröja orgasmen eller intensifiera den? Varför började Du med det?


    Har inte gjort det tidigare men det var ett sätt att försöka hindra orgasmen att nå hela vägen.
  • en morgondröm
    Anonym (Killen) skrev 2015-03-03 12:10:19 följande:

    Har inte gjort det tidigare men det var ett sätt att försöka hindra orgasmen att nå hela vägen.


    Okej...
Svar på tråden Tjejer hur funkar det för er? (Orgasm)