• Anonym (Bajsfläcken)

    Bajsfläck i vita, sexiga trosor =(

    Huuu det är så pinsamt!

    Idag har vi bestämt dagens sysslor och fördelat dem mellan oss.
    Tvätten hamnade på mannens lista.

    Bra där... jag gick upp först och åt frukost. Tog mig en rejält stark mugg kaffe och blev akut skitnödig!
    Sprang upp för trappan till toan men hann inte utan första bajset kom i trosan. Kräks
    Om inte det vore nog så går jag på en superfiberdiet och skiter fröskal, kli och annat mysigt. En riktig bajsgröt alltså. Som stinker ve och helvete.

    Trosan stinker, vita är de också. Och bruna. Guld i mun

    Vad fan gör  jag?
    Han ska tvätta, det går inte att dölja att jag skitit på mig... om jag tvättar så börjar han undra och vad säger jag då?
    Jag kan inte säga sanningen!!!

    Skulle kunna kasta trosan i soppåsen och slänga den, toastädningen ligger ju på min lista. Men trosorna är nya, sexiga och mannen älskar dem!

    Nej vad fan ska jag ta mig till???

    Han vaknar snart och jag måste lösa detta!!!

  • Svar på tråden Bajsfläck i vita, sexiga trosor =(
  • Presidentens son

    Fan äckligt asså. Varför beskriver du att du bajsar ut frön? Jag ska inte ge dig råd.

    Kasta ut trosan från fönstret...


    Pengar växer på träd
  • Anonym (Guldfisken)

    Svälj trosorna och säg att du tog fel när du skulle äta gröt. Med din intelligens så kommer han att tro dig. Tro mig.

  • Aikido

    Handskura toan med dem så blir det säkert hjälpligt rena. Har du klorin hemma använd det och spara inte utan häll på tills det sticker i ögonen.

  • Haskel

    Hemma hos oss har vi rinnande vatten inomhus. Jättesmidigt, då man kan skölja av smutsiga kläder, direkt i handfatet.

  • Anonym (Bajsfläcken)
    Presidentens son skrev 2015-03-01 10:36:02 följande:

    Fan äckligt asså. Varför beskriver du att du bajsar ut frön? Jag ska inte ge dig råd.

    Kasta ut trosan från fönstret...


    Ja det är rent bokstavligt SKITäckligt!
    Berättar om fröna för att ni verkligen ska fatta hur vidrigt detta är.

    Slänger jag ut dem genom fönstret så ligger de i vår trädgård och det är ju inte direkt bättre.
    Aikido skrev 2015-03-01 10:38:04 följande:

    Handskura toan med dem så blir det säkert hjälpligt rena. Har du klorin hemma använd det och spara inte utan häll på tills det sticker i ögonen.


    Jo visst, sen då?
    Och hur förklarar jag att de stinker klorin?
  • Anonym (Bajsfläcken)
    Haskel skrev 2015-03-01 10:40:38 följande:

    Hemma hos oss har vi rinnande vatten inomhus. Jättesmidigt, då man kan skölja av smutsiga kläder, direkt i handfatet.


    Samma sak där, hur förklarar jag att trosorna är våta?
    Han kommer ju fatta att jag skitit på mig.

    Tror jag får låtsas att jag minns fel och börja tvätta...
  • Aikido
    Anonym (Bajsfläcken) skrev 2015-03-01 10:41:44 följande:
    Ja det är rent bokstavligt SKITäckligt!
    Berättar om fröna för att ni verkligen ska fatta hur vidrigt detta är.

    Slänger jag ut dem genom fönstret så ligger de i vår trädgård och det är ju inte direkt bättre.
    Jo visst, sen då?
    Och hur förklarar jag att de stinker klorin?
    Du spolar dem i toaletten tills klorinlukten är borta. Släpp inte taget bara för då kan de bli svåra att hitta.
  • Aikido
    Anonym (Bajsfläcken) skrev 2015-03-01 10:43:04 följande:
    Samma sak där, hur förklarar jag att trosorna är våta?
    Han kommer ju fatta att jag skitit på mig.

    Tror jag får låtsas att jag minns fel och börja tvätta...
    Du kan säga att du hade en erotisk dröm och fick en fontänorgasm i sömnen. Eller att du var så trött när du gick på toa att du glömde resa dig upp innan du spolade.
  • Haskel
    Anonym (Bajsfläcken) skrev 2015-03-01 10:43:04 följande:
    Samma sak där, hur förklarar jag att trosorna är våta?
    Han kommer ju fatta att jag skitit på mig.

    Tror jag får låtsas att jag minns fel och börja tvätta...
    Om han nu fick reda på att du bajsat på dig, är det väl ingen katastrof. Men det går ju även att dra en liten vit lögn och säga att det kom några droppar kiss, flytningar, eller mens.
Svar på tråden Bajsfläck i vita, sexiga trosor =(