• Anonym (GG)

    Har du kissat på dig i vuxen ålder?

    Har du kissat på dig i vuxen ålder? Vad var det som ledde till det i så fall?

  • Svar på tråden Har du kissat på dig i vuxen ålder?
  • Anonym (GG)
    JazzKermit skrev 2015-03-01 14:17:46 följande:

    När jag var gravid och hade en galen hosta... Smitta aldrig en gravid person!


    Haha, ja att vara gravid kan ha sina risker. Men då brukar det bara röra sig om små mängder och inte att man kissar ner sig helt. Men det kanske var det du gjorde?
  • Anonym (GG)
    IsDimma skrev 2015-03-01 14:50:35 följande:

    Inte ofrivilligt


    Oj då!! För att din kille ville eller?
  • Anonym (Full och dum)

    Japp, beror väl på åldern egentligen men jag skulle bli 19 det året. Förutom några öl sen innan så drog jag i mig 10 shots minttu (på rak) och direkt en 33 cl flaska med rom och cola. Fick en total blackout och när jag väl kom till så satt jag utanför min pappas dörr (jag bodde där under den helgen) och hade kissat på mig. Det var inte en utav mina stoltaste stunder. Vet inte vad som var värst egentligen: att jag inte visste vad som hade hänt på festen och hur jag hade kommit hem eller att jag hade kissat på mig. Som tur var så var jag ensam hemma den helgen och slapp skämmas mer än vad jag borde.

    Kan säga att jag har skurit ned rejält på drickandet sedan den händelsen. Skål

  • Anonym (Jossan)

    Ja, jag kissade på mig so fort jag gick i trappor eller sprang första 6 månaderna efter jag fött barn. Och inte bara några droppar. Kunde inte knipa alls så kom det så kom allt. Jävligt jobbigt, tur att man var föräldraledig...

    Mår bra nu (killen är 4) och har inga problem så ingen behöver bli orolig att man får men för livet

  • Anonym (jaha)

    Att folk svarar seriöst på de här kisstrådarna får mig att häpna Förvånad

    'Kissmannen' har slagit till igen

Svar på tråden Har du kissat på dig i vuxen ålder?