• Anonym (lurad)

    har ni falska vänner?

    Jag är jätte ledsen just nu och jag känner mig lurad, jag trodde de var riktiga vänner men nää! De ringer sällan upp och frågar om vi ska ses men fråga sina andra vänner går så bra så. jag vet inte vad jag har gjort för fel. jag och tre så kallade "kompisar" brukade göra sommar aktiviter tillsammans vi var lite som ett "sommarteam" eller vad man ska kalla det. vi åkte först till gustavsvik tillsammans vi 4 men sen när de skulle till skara sommarland så sket de hårt i mig :'(. jag är fortfarande ledsen för det jag har länge velat åka dit har aldrig varit där och skulle tycka det var en riktig upplevelse. Men nä de ville inte ha med mig och jag blev jätte ledsen jag trodde de var mina vänner och vänner fryser man inte ut! vad skulle ni gjort om ni hade så dåliga vänner som inte bryr sig om er?

  • Svar på tråden har ni falska vänner?
  • Anonym (Haft)

    Låtit all kontakt rinna ut i sanden. De är ingen förlust nämligen.

  • Anonym (lurad)
    Anonym (Haft) skrev 2015-03-01 16:01:37 följande:

    Låtit all kontakt rinna ut i sanden. De är ingen förlust nämligen.


    det är nog de bästa man kan göra. det en av de gjorde var att prata om hur kul de hade i min närvaro när jag inte fick följa med. så ful stil
  • Anonym (lurad)
    Anonym (Haft) skrev 2015-03-01 16:01:37 följande:

    Låtit all kontakt rinna ut i sanden. De är ingen förlust nämligen.


    vad gjorde dina falska vänner mot dig då?
  • Anonym (lurad)
    Anonym (Bettan) skrev 2015-03-01 16:29:12 följande:

    Har haft många många falska vänner.


    Vet hur det känns. Kram
  • Anonym (Haft)
    Anonym (lurad) skrev 2015-03-01 16:04:44 följande:
    vad gjorde dina falska vänner mot dig då?
    Lite olika. En bekände efter över 10 år att hon aldrig egentligen velat umgås! En pratade bara om sig själv till slut,skröt om både det ena och andra fast hon visste att jag hade enorma problem som gjorde att jag knappt ville leva. En tog noll hänsyn till vad som gav mig panikångest trots att vi umgåtts väldigt mycket i nästan 25 år. Hon hörde aldrig av sig mer...
Svar på tråden har ni falska vänner?