• Anonym (tjeje­n)
    Äldre 1 Mar 18:09
    1170 visningar
    34 svar
    34
    1170

    Vad ska ni göra ikväll?

    Som i rubriken!

  • Svar på tråden Vad ska ni göra ikväll?
  • Anonym (An)
    Äldre 1 Mar 18:15
    #1

    Jag ska plugga. Glad En hemtentamen och en mindre uppsats ska skrivas, flera böcker ska läsas och ett gäng rättsfall ska gås igenom och sammanfattas.

    Just nu fokuserar jag på den mindre uppsatsen som är prio ett och rättsfallen som ska gås igenom på seminariet i morgon eftermiddag.

  • Äldre 1 Mar 18:17
    #2

    Ikväll ska jag koka gelé och träna, förmodligen spinning och lite sjukgymnastik.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (tjeje­n) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 18:17
    #3
    Anonym (An) skrev 2015-03-01 18:15:34 följande:
    Jag ska plugga. Glad En hemtentamen och en mindre uppsats ska skrivas, flera böcker ska läsas och ett gäng rättsfall ska gås igenom och sammanfattas.

    Just nu fokuserar jag på den mindre uppsatsen som är prio ett och rättsfallen som ska gås igenom på seminariet i morgon eftermiddag.
    Oj! Jag är inte avis alltså! ;)
  • Anonym (tjeje­n) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 18:18
    #4
    fluu skrev 2015-03-01 18:17:29 följande:
    Ikväll ska jag koka gelé och träna, förmodligen spinning och lite sjukgymnastik.
    Det var en mix av nyttigt och onyttigt :P
  • Anonym (Tess)
    Äldre 1 Mar 18:35
    #5

    Ikväll ska jag titta på farmen och äta ostbricka, innan dess ska jag städa undan i köket efter matlagningen.
    Allt avslutas med en bokstund innan sängdax

  • Anonym (Bli gravid­)
    Äldre 1 Mar 18:39
    #6
    +1

    Försöka bli gravid!

  • Äldre 1 Mar 18:43
    #7

    Först käka middag och sen läsa bok för och lägga ett av barnen. Sedan vet jag ej, kanske nån film eller ett bad och en bok. Vi får se, lugnt vill jag ta det i alla fall.


    Avskyr CIO-metoder
  • Anonym (Jag)
    Äldre 1 Mar 18:43
    #8

    Jag ska upp 5.30 imorgon så lite bokläsning och sen sova.

  • Äldre 1 Mar 18:45
    #9

    Rasta hunden. Köra en massa mil i regnet. Käka lite. Titta ikapp på Black List. Nypa tjejen lite kanske eller hur man nu vänder på orden.

  • Äldre 1 Mar 18:51
    #10

    Blir att se på någon serie tills 4veckors dottern bestämmer sig för att ta natt. Mannen och sonen kommer sova inom 30min, gissar jag.

    Kanske en kopp te som sällskap


Svar på tråden Vad ska ni göra ikväll?