• Anonym (Vad göra?)

    Min pojkvän tror att jag var otrogen bara för att jag inte svarade i telefon.

    Min pojkvän eller ska jag säga mitt ex trodde verkligen på fullaste allvar igår att jag var otrogen bara för att jag inte svarade i telefon.

    Vi sa godnatt vid 23:00 tiden eftersom vi båda skulle sova.

    Jag lägger mobilen på ljudlöst eftersom jag inte vill bli väckt medan jag sover.

    Jag borstar tänderna, och lägger mig i sängen, det går kanske 5 minuter. Jag känner att jag måste gå på toa. Jag går på toa och när jag kommer tillbaka så kollar jag till mobilen, bara för säkerhets skull så att jag kan se att jag inte har några missade samtal eller sms.

    Men när jag kollar till den så har han ringt 2 gånger och skrivit ett sms.

    Jag läser sms:et och det står " Du brukar alltid svara i telefon, din jävla otrogna fitta "
    Jag ringer upp honom men han vill inte svara.

    Han skriver ännu ett sms " Ring mig aldrig mera, du är blockerad, du tror att du kan gå knulla runt medan du är med mig, kontaktar du mig igen så kommer du få se "

    Jag blev helt paff !! Vad fan flög i honom? Från ingenstans liksom...

    Han har inte hört av sig på hela dagen idag och jag vet inte om han hör av sig heller. Jag vet helt ärligt inte vad som flög i honom.

    Vad ska jag göra? Försöka nå honom? Strunta i honom?

    Det han skrev var väldigt elakt tycker jag, och ja, jag kände mig sårad.

    Vad hade ni gjort?

  • Svar på tråden Min pojkvän tror att jag var otrogen bara för att jag inte svarade i telefon.
  • Drottningen70

    Haha vilket psyko. Skicka ett sms där du uppmanar honom att söka hjälp hos psykiatrin, sen glömmer du och går vidare. Ring el smsa aldrig någonsin mer och svara inte när han ringer.

  • Drottningen70

    Haha vilket psyko. Skicka ett sms där du uppmanar honom att söka hjälp hos psykiatrin, sen glömmer du och går vidare. Ring el smsa aldrig någonsin mer och svara inte när han ringer.

  • Jodyanna

    Hade blivit riktigt förbannad faktiskt. Han har ju nå stort problem. Man kan ju inte vara tillgänglig jämt och de betyder inte att man är otrogen. Skit i honom. Skulle inte höra av mig.

  • Angel D

    Klart du ska strunta i honom. Den där är väl inget att hålla fast vid?


    Tacka din lyckliga stjärna att du är av med honom och gå vidare med ditt liv.

  • Tecum

    Låter märkligt. Varför ringde han igen när ni sagt god natt?

    Låter som att han antingen var full eller letade en förevändning att avsluta relationen. Strunta i honom.

  • Anonym (Vad göra?)
    Tecum skrev 2015-03-01 19:42:50 följande:

    Låter märkligt. Varför ringde han igen när ni sagt god natt?

    Låter som att han antingen var full eller letade en förevändning att avsluta relationen. Strunta i honom.


    För att han drömde om mig och att jag var otrogen. Och då bestämde han sig tydligen för att ringa upp och då svarade jag inte. Uppenbarligen fick han panik eller nåt.
  • Johan75

    "...din jävla otrogna fitta". - Ja, det hade varit ett stort kliv över gränsen (med kuk istället för fitta då för mig antar jag). Och så ett lite förtäckt hot på det i det senare meddelandet. 

    Nej, så beter sig inte en person jag vill knyta till mig eller befinna mig nära. Jag hade sagt adjö, eller rättare sagt så skulle jag bara aldrig hört av mig till personen igen. 


    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Vad göra?)
    Anonym (Loke) skrev 2015-03-01 19:46:43 följande:

    Varför är du ihop med ett pucko?


    Som sagt så vet jag inte vad som flög i honom. Som om en annan människa tog över honom eller nåt.

    Precis i denna stund som jag nu skriver så ringer han. Jag vill inte svara och nu kom sms:et igen. " Jag visste det, hur fan kan du vara så kall "

    Wow alltså...
Svar på tråden Min pojkvän tror att jag var otrogen bara för att jag inte svarade i telefon.