• Anonym (Perfekt)

    Om du är den perfekta svärmodern ;-)

    Är du en snygg morsa? Då undrar jag om även din dotter är snygg? Det skulle vara väldigt häftigt att ha en snygg svärmor.

  • Svar på tråden Om du är den perfekta svärmodern ;-)
  • Anonym (Perfekt)
    Tines skrev 2015-03-01 20:16:54 följande:

    Ja du, väldigt häftigt...... ålder på dig? 15 år?


    25
  • Anonym (Perfekt)

    Jag är i en perfekt ålder för att gifta mig.... just sayin!

  • Anonym (Perfekt)
    Tines skrev 2015-03-01 20:18:40 följande:
    En väldigt omogen 25 -åring..... kanske dags att växa upp?
    Vad grundar du ditt resonemang på? För att jag tycker det vore trevligt att ha en snygg svärmor?
  • Scoops

    Min svärmor är 70+ och hon är snygg! Hon klär sig väldigt bra för sin ålder dessutom - dyrt, exklusivt och smakfullt. Hon har dessutom bibehållit sin goda kroppshållning genom regelbunden träning och tar hand om sig. Helt klart en av mina största förebilder! Skål

  • Anonym (Perfekt)
    Scoops skrev 2015-03-01 20:31:48 följande:

    Min svärmor är 70+ och hon är snygg! Hon klär sig väldigt bra för sin ålder dessutom - dyrt, exklusivt och smakfullt. Hon har dessutom bibehållit sin goda kroppshållning genom regelbunden träning och tar hand om sig. Helt klart en av mina största förebilder! Skål


    Ja där ser man! Man blir glad av att höra sånt.
  • Scoops
    Anonym (Perfekt) skrev 2015-03-01 20:36:03 följande:
    Ja där ser man! Man blir glad av att höra sånt.
    Faktiskt! :) Hon är lite typexemplet på att man aldrig ska ge upp sin kvinnerlighet (eller vad man nu ska kalla det, det gäller ju män också) på något vis. Sen jag mötte henne har jag helt klart börjat lägga mer fokus på min egen stil och look.
  • Anonym (Perfekt)
    Scoops skrev 2015-03-01 20:40:11 följande:
    Faktiskt! :) Hon är lite typexemplet på att man aldrig ska ge upp sin kvinnerlighet (eller vad man nu ska kalla det, det gäller ju män också) på något vis. Sen jag mötte henne har jag helt klart börjat lägga mer fokus på min egen stil och look.
    Ja men visst är det så! Det smittar av sig. Många ställer sig negativa till att folk faktiskt vill klä upp sig och fixa sig. Jag tycker bara det är trevligt. Själv är jag en man och älskar att klä upp mig, fixar mig varje dag (även när jag bara ska vara hemma). Jag mår helt klart bra av det Skrattande
  • Anonym (Perfekta svärmodern)

    Jag är den perfekta svärmodern med den perfekta dottern och har redan den perfekta svärsonen och barnbarnet och då är jag ändå bara 38 år.

  • Anonym (Perfekt)
    Anonym (Perfekta svärmodern) skrev 2015-03-01 21:27:48 följande:

    Jag är den perfekta svärmodern med den perfekta dottern och har redan den perfekta svärsonen och barnbarnet och då är jag ändå bara 38 år.


    Har du en man då ?
Svar på tråden Om du är den perfekta svärmodern ;-)