• Anonym (M)

    Består internetforum av väldigt litet såssar?

    Tycker det är mest borgare de flesta, och en del feminister som skriver på nätet om allt möjligt.

  • Svar på tråden Består internetforum av väldigt litet såssar?
  • Anonym (M)
    Anonym (ajaj) skrev 2015-03-01 22:36:16 följande:

    Vad är såssar?


    Socialdemokrater...?
  • Anonym (Hanna)

    Jag är feminist och sosse, det ena utesluter ju knappast det andra.

  • Anonym (M)
    Anonym (Hanna) skrev 2015-03-01 23:07:08 följande:

    Jag är feminist och sosse, det ena utesluter ju knappast det andra.


    Nej, men du är nog inte representativ för hela Familjeliv. Precis som jag som kristen MP-sympatisör inte heller är.
  • Anonym (Inga predikanter)
    Anonym (M) skrev 2015-03-01 21:41:15 följande:

    Tycker det är mest borgare de flesta, och en del feminister som skriver på nätet om allt möjligt.


    Skulle tro att vi sossar är så pass säkra på oss själva och vår politik att vi inte har behov att propagera jämt och ständigt.

    Skulle man tro att trådarna på politikavdelningen på Familjeliv var representativa för  medlemmarna här så skulle det väl mest finnas sverigedemokrater här. Så är det förstås inte.

    Men jag kan väl propagera lite om du vill. Glöm inte att rösta rätt och rött vid nästa valSolig
  • Anonym (M)
    Anonym (Inga predikanter) skrev 2015-03-01 23:13:34 följande:

    Skulle tro att vi sossar är så pass säkra på oss själva och vår politik att vi inte har behov att propagera jämt och ständigt.

    Skulle man tro att trådarna på politikavdelningen på Familjeliv var representativa för  medlemmarna här så skulle det väl mest finnas sverigedemokrater här. Så är det förstås inte.

    Men jag kan väl propagera lite om du vill. Glöm inte att rösta rätt och rött vid nästa val


    Ha ha. Ja, ni är väl stabila och säkra.

    Jag är grön, inte röd. Men bra att propagera.
  • wordsfrommykeyboard

    Tror mer det handlar om att de flesta människor inte orkar eller vill skriva i de trådar där dessa ämnen tas upp för det blir alltid samma tjaffs och mindre argumentation och mer påhopp, lite som i riksdagen alltså när politikerna 'debatterar'.

    Tror inte många loggar in på just Familjeliv för att debattera politik utan mer familjelivsbiten, det är därför man ser mest samma människor i trådarna om politik och invandring, vissa i nya konton men likväl samma personer.

  • Anonym (M)
    wordsfrommykeyboard skrev 2015-03-01 23:48:41 följande:

    Tror mer det handlar om att de flesta människor inte orkar eller vill skriva i de trådar där dessa ämnen tas upp för det blir alltid samma tjaffs och mindre argumentation och mer påhopp, lite som i riksdagen alltså när politikerna 'debatterar'.

    Tror inte många loggar in på just Familjeliv för att debattera politik utan mer familjelivsbiten, det är därför man ser mest samma människor i trådarna om politik och invandring, vissa i nya konton men likväl samma personer.


    Kan mycket väl ligga en del i din analys.
Svar på tråden Består internetforum av väldigt litet såssar?