• Anonym (Pojkvän)

    Problem att ha sex för mig och flickvännen då vi fortfarande bor hemma, behöver råd!

    Hej!

    Jag och min flickvän bor fortfarande hemma hos vardera föräldrar. Då det är väldigt lätt att höra i mitt hus (tunna väggar) och att mina föräldrar sover rummet intill mitt, så blir det problem att ha sex. Problematiken är att min flickvän inte kan slappna av och känner sig inte bekväm när folk är hemma. För henne blir det just då en känsla av att "bara få det överstökat", inte att hon inte tänder på mig, utan att hon känner sig obekväm.

    På grund av vissa saker så måste vi vara hos mig lite extra mycket (kanske 2 av 3 av de övernattningarna vi har tillsammans i veckan). Detta leder till att det finns ett tillfälle i veckan då det går "när som helst" under dagen, ibland inte ens det.

    Annars blir det att vi får ha sex när ingen är hemma hos mig, men min flickvän tycker romantiken just då försvinner, då man gör det för att "passa på" typ. Och jag förstår henne.

    När vi har mycket tid ensamma, så har vi jättebra (och mycket) sex.

    Hur ska vi göra?
    Hur kan man få henne att slappna av så att vi kan ha sex när som helst och inte behöver anpassa oss till vissa tillfällen??

  • Svar på tråden Problem att ha sex för mig och flickvännen då vi fortfarande bor hemma, behöver råd!
  • Mamori

    Hur gamla är ni och varför måste ni vara hos dig? Kan hon slappna av hemma hos sig? Är ditt rum det enda rum ni kan sova i hemma hos dig?

  • Anonym (Pojkvän)
    Mamori skrev 2015-03-02 23:49:55 följande:

    Hur gamla är ni och varför måste ni vara hos dig? Kan hon slappna av hemma hos sig? Är ditt rum det enda rum ni kan sova i hemma hos dig?


    20-årsåldern. Vi måste vara hos mig ungefär 2/3 av gångerna på grund av att vi bor en bit ifrån varandra och jag har ett deltidsjobb där jag bor, men hon kan plugga på distans.

    Ja, tyvärr är mitt rum det enda vi kan sova i, bor ganska trångt...
  • Anonym (Pojkvän)

    Någon som har några tips på hur man kan få henne att kunna slappna av hemma hos mig så vi kan ha regelbundet sex? Finns det några lösningar tro?

  • Anonym (-)

    Av hänsyn både till din flickvän och föräldrar så får du vänta tills ni är ensamma eller finner ett nytt boende eller plats att ha sex på,  det är ju så att bo hemma att det är fler att ta hänsyn än bara dig själv.

Svar på tråden Problem att ha sex för mig och flickvännen då vi fortfarande bor hemma, behöver råd!