• LMH84

    Sunbee supreme, någon med erfarenheter?

    Kollar som bäst på cykelvagnar nu och har hitills fastnat för sunbee supreme. Den verkar ha alla egenskaper som jag söker hos en cykelvagn. Det jag nu söker, förutom allamänna åsikter och erfarenheter, är information gällande hur den fälls ihop.

    Kanske finns det någon med tips på någon annan cykelvagn runt 3-4000 som är bra?

    Tacksam för alla tips, inte lika lätt att hitta info om cykelvagnar som vanliga barnvagnar. ?..

  • Svar på tråden Sunbee supreme, någon med erfarenheter?
  • Culpa70

    Kolla in cykelvagnarna hos www.proexpo.nu. Har själv köpt en Kidz Cab 3-in-1 årsmodell 2015. Toppenvagn för 2 barn! Enda vagnen på marknaden under 3000 kr där du både får svängbart strollerhjul och fast 12 tums jogginghjul att byta mellan förutom såklart en utfällbar cykelarm för cykling med vagnen. Fälls ihop med ett enkelt handgrepp på någon sekund, Tror inte det är så vanligt på billigare vagnar där sprintar och annat ska tas isär...

  • Vinbäret

    Jag funderar också på att köpa en sunbee supreme. LMH84, har du köpt en? Vad tycker du i så fall om den? Någon annan som har erfarenhet av den?

Svar på tråden Sunbee supreme, någon med erfarenheter?