• Tihi

    Går inte att frigöra minne på iPhone!

    Jag behöver få mer minne på min iPhone men problemet är att jag inte får bort foton från den.

    När jag köpte 5S så laddade jag in bilder från datorn som jag behöver ta bort nu för att få minne. Problemet är att jag har en ny dator och jag kan inte få bort fotona eftersom att telefonen är synkad till min nya dator och inte den gamla som fotona kommer ifrån. Det går inte heller att radera fotona direkt på telefonen. Hur tusan ska jag göra? Om jag synkar till den gamla datorn igen så kommer det väl att bli hur trassligt som helst eftersom att den gamla datorn inte är godkänd att synkas längre och så måste jag göra om allt på nya datorn igen efteråt eller? Det blir ju hur trassligt och jobbigt som helst. Finns det verkligen inget sätt att få bort dom där fotona på direkt på telefonen så att jag får mer minne? {#emotions_dlg.djavulsk}

    Jag pratar inte om Kamerarullen utan om foton från en dator om det är oklart.

  • Svar på tråden Går inte att frigöra minne på iPhone!
  • Tihi
    Fia 28 skrev 2015-03-03 15:06:23 följande:
    Har du inget album under Bilder dit alla dessa foton hamnat?
    Jo, det är där dom sitter och inte går att ta bort direkt på telefonen.
  • Fia 28

    Då måste du nog göra det via itunes. Det är väl bara att synka så bilderna kommer till nya datorn, och sen klicka bort kryssen för den mappen så försvinner de från telefon.

Svar på tråden Går inte att frigöra minne på iPhone!