• Anonym (Väste­r om söder)
    Äldre 3 Mar 01:30
    7254 visningar
    6 svar
    6
    7254

    trekant med min bästa tjejkompis

    Ja som ni ser i rubriken? Ska förklara kort.. Vi var på en fest, blev jätte fulla och börja hångla och de ledde till sex med en kille. Vi behöver direkt inte gå in på detaljer.
    Iaf, jag ångrar det inte, hade väldigt kul. Men är rädd att min bästa vän ska ångra sej och att de ska bli stelt mellan oss?
    Vad hade ni gjort? Kan prata om ALLT med henne, men idet här fallet är jag lite osäker

  • Svar på tråden trekant med min bästa tjejkompis
  • Underh­ill
    Äldre 3 Mar 07:34
    #1

    Fortsätt prata om ALLT :)


    E vi överens så kör vi
  • Anonym
    Äldre 3 Mar 10:18
    #2

    Jag har haft sex med min bästis en gång och så har vi haft 3kant några gånger men det är inget vi snackat så mycket om efteråt. Låt det vara så blir det nig bra

  • Anonym (P)
    Äldre 3 Mar 10:53
    #3

    Jag ligger med min bästa killkompis rätt ofta, vi snackar inte om just det men annars snackar vi om allt.

  • Anonym (Väste­r om söder) Trådstartaren
    Äldre 3 Mar 18:18
    #4

    Hahaha ja men vi är tjejer... Har pratat med henne nu och hon skratta åt se och sa "de här kan vi berätta för våra barn när vi är 80!" Men hörde ändå att de va nått, vet inte om de kan vara för hon kanske har blivit lite intresserad av killen? Jag ser dock inget attraherande av honom, det där va en engångshändelse för mej liksom

  • Äldre 3 Mar 18:28
    #5

    Jag hade pratat om det om det var min bästa vän, kanske blev hon intresserad av honom, kanske var det dig hon blev intresserad av. Vem vet?

  • Äldre 3 Mar 18:32
    #6

    Mn det är ju en gensam upplevelse för dej o din kompis Så varför skulle ni inte kunna prata om det Ser inga problem i det

Svar på tråden trekant med min bästa tjejkompis