• Anonym (TS)

    Ex är fortfarande sexuellt attraherad..

    Mitt ex gjorde slut med mig för 3mån sedan och kontakten mellan oss har varit sisådär fram tills nu i helgen då vi smsat en del och flörtat osv.. Igår säger han plötsligt om han inte vet om det är bra att vi håller på med detta (flörtandet) då han fortfarande är sexuellt attraherad av mig och han antar att jag vill mer än detta och han vill inte såra mig. Jag skrev och frågade om han inte kände något för mig alls och att han hade rätt, att jag vill mer och att vi inte borde hålla på såhär och då skriver han ok då gör vi inte det.

    Det jag undrar är kan känslorna komma tillbaka igen även fast han "bara" är sexuellt attraherad av mig? Varför svarade han inte på min fråga om vad han känner?

  • Svar på tråden Ex är fortfarande sexuellt attraherad..
  • Anonym (Karl)

    Det var en trevare för att utreda intresse för eventuellt öppet kk-förhållande. Han vill inte hålla på att flirta utan att det leder till sex. När du sade att du ville mer tyckte han att det var meningslöst. Det sätter också press på dig. Om du vill ha kontakt med honom vet du vad som gäller - kravlöst sex.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Karl) skrev 2015-03-03 06:05:17 följande:

    Det var en trevare för att utreda intresse för eventuellt öppet kk-förhållande. Han vill inte hålla på att flirta utan att det leder till sex. När du sade att du ville mer tyckte han att det var meningslöst. Det sätter också press på dig. Om du vill ha kontakt med honom vet du vad som gäller - kravlöst sex.


    Har aldrig haft något kk-förhållande och han är medveten om att jag inte har något intresse för det heller.. Jag vill ha kontakt med honom (och även sex) men vet att om vi har det kommer mina känslor för honom aldrig att försvinna helt.. =/

    Och jag vill ju att hans känslor för mig ska komma tillbaka..
  • Anonym (TS)
    nymedlem skrev 2015-03-03 07:53:59 följande:

    Hur länge var ni tillsammans?


    15mån, inte länge men ändå hans längsta förhållande..
  • nymedlem
    Anonym (TS) skrev 2015-03-03 07:59:35 följande:

    15mån, inte länge men ändå hans längsta förhållande..


    Varför tog det slut?

    Alla ex är alltid sexuellt attraherade och de flesta skulle nog gärna ha en sexuell/kk relation tills de hittar en ny partner.
  • Anonym (TS)
    nymedlem skrev 2015-03-03 08:19:22 följande:
    Varför tog det slut?

    Alla ex är alltid sexuellt attraherade och de flesta skulle nog gärna ha en sexuell/kk relation tills de hittar en ny partner.
    Enlig honom hade känslorna förändrats sen 1-2mån och han tyckte jag va för beroende av honom. Men ca 2v innan han gjorde slut träffade våra föräldrar varandra för första gången, något jag inte förstår varför han gick med på :S
Svar på tråden Ex är fortfarande sexuellt attraherad..