• Äldre 3 Mar 14:36
    1838 visningar
    12 svar
    12
    1838

    Bars istället för shakes?

    Hej!

    Som rubriken lyder så undrar jag om jag kan äta bars i tre veckor istället för shakes. Hade tänkt testa Nutrilett, har testat det förut och gillade det.

    Kan jag blanda? Är en bar lika mycket som en shake, alltså äta fem om dagen..?

    Lite ny på detta, så tacksam för all hjälp.

  • Svar på tråden Bars istället för shakes?
  • dirty8­8
    Äldre 3 Mar 14:39
    #1

    Googla produktnamn + kalorier och jämför

  • Äldre 3 Mar 15:40
    #2

    Nej bars är inte lika som en fullständig måltid, det är en shake.

  • Äldre 3 Mar 16:02
    #3
    Erizajo skrev 2015-03-03 15:40:16 följande:

    Nej bars är inte lika som en fullständig måltid, det är en shake.


    Attans. Funkar som mellis då?
  • Fjäril­slarv
    Äldre 3 Mar 17:36
    #4

    Eller så slutar du misshandla din kropp?
    Nutrilett ger inte på långa vägar den basenergi som krävs ens, lägg då till om du jobbar, tränar, eller bara använder din hjärna och din kropp lite. 

  • Äldre 3 Mar 19:06
    #5
    Fjärilslarv skrev 2015-03-03 17:36:29 följande:

    Eller så slutar du misshandla din kropp?
    Nutrilett ger inte på långa vägar den basenergi som krävs ens, lägg då till om du jobbar, tränar, eller bara använder din hjärna och din kropp lite. 


    Med tanke på att vi inte har något kök just nu så äter jag hellre Nutrilett och passar på att gå ner i vikt, än McDonalds... Dessutom jobbar jag natt och behöver ett snabbt mål när jag vaknar vid lunchtid och är hungrig, annars kan jag inte somna om. Så det känns väldigt praktiskt.
  • Fjäril­slarv
    Äldre 3 Mar 19:15
    #6
    nevermind skrev 2015-03-03 19:06:36 följande:
    Med tanke på att vi inte har något kök just nu så äter jag hellre Nutrilett och passar på att gå ner i vikt, än McDonalds... Dessutom jobbar jag natt och behöver ett snabbt mål när jag vaknar vid lunchtid och är hungrig, annars kan jag inte somna om. Så det känns väldigt praktiskt.
    så de enda alternativen för dig är nutrilett eller mc donalds? måste vara riktigt trist.
  • Äldre 3 Mar 21:00
    #7
    Fjärilslarv skrev 2015-03-03 19:15:38 följande:
    så de enda alternativen för dig är nutrilett eller mc donalds? måste vara riktigt trist.
    Så kan det bli när halva bostaden brinner ner och man hamnar akut på hotell i förorten.

    Nog med off topic nu tack.
  • Äldre 3 Mar 21:17
    #8

    Ja bars kan du ta som mellis.

  • Äldre 4 Mar 06:31
    #9
    Erizajo skrev 2015-03-03 21:17:58 följande:

    Ja bars kan du ta som mellis.


    Attans. Jag gillar dom mer än pulver för det blir mer som att äta.

    Kan man ta två bars istället för en portion pulver?
  • Äldre 7 Mar 20:25
    #10

    Är det meningen att du ska köra på VLCD eller ska du bara äta Nutrilett pga bristen på kök?

  • Äldre 8 Mar 08:34
    #11
    PinkSugar skrev 2015-03-07 20:25:33 följande:

    Är det meningen att du ska köra på VLCD eller ska du bara äta Nutrilett pga bristen på kök?


    Båda. Eller, timingen är bra. Har behövt detta ett tag.
  • Äldre 20 Mar 13:17
    #12

    Det finns ju olika fabrikat, MEN en bar brukar innehålla ungefär dubbelt så många kalorier som en shake. 

Svar på tråden Bars istället för shakes?