• noq

    Bra tips för ensamstående föräldrar som vill börja dejta igen

    Hej alla glada pappor. 

    Tänkte tipsa er faktiskt om en bra artikel eller sida som kan ge lite push för att man skall börja dejta igen som ensamstående pappa eller att ta första steget mot dejtningen. 

    Ha det gött.. 

    Här är länken: lovestep.se/ensamstaende-pappa

  • Svar på tråden Bra tips för ensamstående föräldrar som vill börja dejta igen
  • Jonasson

    Reklam för ännu en dejtingsida. Riktigt dåliga råd dessutom. Hur tex märker man att det klickar genom att man ser en bild? Man ser att någon ser attraktiv ut men det har ingenting med att klicka att göra.

  • Anonym (Sebbo)

    Kan va bra, en polare fann sin flickvän på något som heter något i stil med nextlove för inte så längesedan, det tog honom typ 3 dejter och så fick jag höra att han träffat någon ny... Han har 3 kids och är runt 40 så visst går det om man vill! 

  • Anonym (roligtattdejta)
    noq skrev 2015-03-03 15:53:37 följande:

    Hej alla glada pappor. 

    Tänkte tipsa er faktiskt om en bra artikel eller sida som kan ge lite push för att man skall börja dejta igen som ensamstående pappa eller att ta första steget mot dejtningen. 

    Ha det gött.. 

    Här är länken: lovestep.se/ensamstaende-pappa


    Hej,

    Här är en mamma som råkade gå in på denna flik, jag tycker du ska testa de större populära dejting-siter som finns. Jobba på en bra profiltext som verkligen är du, och säger vad du verkligen på riktigt söker hos en kvinna, snitsa till det lite. Foto behöver man inte ha, det har hänt att jag fastnat bara för riktigt bra formuleringar och genomtänkta rader (säger mer om personen än man tror). Man kan boka in lite dejter här och där när man har lust. Ofta har det inte lett någonstans, men alltid har det gett ett trevligt med en pratstund. Sedan kan man ju efter humör dra det längre eller kortare. Det är ju det som är så spännande. Ha det så roligt:). Jag hittade en jättetrevlig man som jag nu haft en relation med i hela tre år. Det roliga var att första dejten var kass, men så sågs vi en gång till ..... och då ...:)!
Svar på tråden Bra tips för ensamstående föräldrar som vill börja dejta igen