• Anonym (Frågan)

    Förrvirrad, vad menar han egentligen?

    Det finns en en kille jag träffar emellanåt, inget emellan oss.
    Lärde känna honom för ett par månader sedan och vi har väl i princip träffats 1 gång/månaden med vissa undantag. Mellan gångerna så är det inte mycket kontakt mellan oss. Efter varje träff så säger han alltid att vi ses och hörs  (vilket har ju hitills stämt) kramar mig och någon gång har man även fått en kindpuss.

    Men nu sist då blev jag lite mer fundersam då han tex sa att vi borde umgås lite längre tid när vi ses och hitta på nåt.
    Nu är det bara liksom bara att vi ses när han är i närheten och har vägarna förbi. Sen har jag vid några få tillfällen kommit hem till honom.

    Vi spenderade natten ihop vilket var mysigt och han han sa vid ett par tillfällen att han tyckte jag var fin och frågade om jag gillade honom. Höll om varandra om natten och vid ett tillfälle så märkte jag att han pussade mig på axeln.

    Nu vet även några av hans vänner vem jag är och även hur jag ser ut.
    Fick även prata med en utav dem i telefon.

    Vet inte om jag nu ska bara låta det hela vara som förut eller vad jag ska göra?
    Man tänker ju att han kanske trots allt har ett lite mer intresse för mig men jag är lite så att jag vill vara mer säker med rädsla att göra bort mig helt!!
    Trivs med det "lilla" vi har nu även om jag nog inte skulle säga nej till mer seriösare om det skulle vara så.

    Vad är er känsla om detta?
    Hur ska man gå vidare, eller ska jag ens göra det?

  • Svar på tråden Förrvirrad, vad menar han egentligen?
  • Anonym (Ps)
    Anonym (Frågan) skrev 2015-03-04 12:46:47 följande:

    Ingen?


    Din rädsla kan skrämma bort. Vad är du rädd för?
  • Anonym (Frågan)
    Anonym (Ps) skrev 2015-03-04 11:57:34 följande:
    Din rädsla kan skrämma bort. Vad är du rädd för?
    Kanske för att förlora det jag redan har..
  • aleydis

    Han har väl visat att han är intresserad av att lära känna dig mer och även frågat om du gillar honom med mera. Det är väl bara att köra på :)

  • Anonym (Frågan)
    aleydis skrev 2015-03-04 12:12:23 följande:

    Han har väl visat att han är intresserad av att lära känna dig mer och även frågat om du gillar honom med mera. Det är väl bara att köra på :)


    Det kanske är så enkelt. Men ändå blir/är det svårt!!!
  • Anonym (vad mer)

    Vad mer behöver du för att våga?
    Han har sagt att du är fin. Ni har spenderat natten ihop och hållit om varandra. Han har pussat dig på axeln mm. Klart som fan killen vill gå vidare med dig. Skärp till dig bruden!

  • Anonym (Frågan)

    Ok. Får försöka komma över min rädsla helt enkelt.

  • Anonym (Frågan)

    Om det nu är så att han verkligen är mer intresserad utav mig så vore jag tacksam ifall ni har några förslag på hur jag nu ska gå vidare?!

  • Anonym (vad mer)
    Anonym (Frågan) skrev 2015-03-04 15:13:32 följande:

    Om det nu är så att han verkligen är mer intresserad utav mig så vore jag tacksam ifall ni har några förslag på hur jag nu ska gå vidare?!


    Krångla inte till det så förbaskat. Bara umgås med honom liksom så ger det sig själv. Messa honom o fråga om han vill ses på en fika på stan. Bjud hem honom på vardagskäk en kväll. Spagetti o köttfärssås är underskattat! ha ha ha. Ta en promenad tillsammans. Gå på en konsert, teater eller så. Då har ni nåt gemensamt att prata om sen. Eller en hockeymatch. Hur svårt kan det vara? Visa att du tycker om att hänga med honom.
  • Anonym (Frågan)
    Anonym (vad mer) skrev 2015-03-04 16:23:30 följande:

    Krångla inte till det så förbaskat. Bara umgås med honom liksom så ger det sig själv. Messa honom o fråga om han vill ses på en fika på stan. Bjud hem honom på vardagskäk en kväll. Spagetti o köttfärssås är underskattat! ha ha ha. Ta en promenad tillsammans. Gå på en konsert, teater eller så. Då har ni nåt gemensamt att prata om sen. Eller en hockeymatch. Hur svårt kan det vara? Visa att du tycker om att hänga med honom.


    Hade varit lättare ifall vi bodde i samma stad då hade man ju helt spontant kunnat frågat om att träffas ute, hemma hos mig eller om jag hade kunnat komma hem till honom.

    Visst kan man vara det nu med om tiden finns till men det blir att man får planera lite mer nu!

    Annars behöver de ju inte vara så komplicerat vad man ska hitta på!
Svar på tråden Förrvirrad, vad menar han egentligen?