• Jonathantom

    vet vad som händer

    Min flickvän tar aldrig kontakt med mig längre, hon svarar mig knappt på sms och är alltid upptagen, men får aldrig veta med vad. hon verkar inte bry sig längre. Hon säger aldrig något snällt eller gulligt:/vet inte vad jag ska göra för varje gång vi pratar om det så kommer det alltid en ursäkt

  • Svar på tråden vet vad som händer
  • Inte jag

    Gör slut med henne. Hon är inte värd dig om hon inte vill ta kontakt eller säger något snällt till dig

  • Anonym (...)

    Kan inte annat än hålla med ovanstående. Hon visar dig ingen kärlek och  respekt. Du förtjänar att få vara i en relation som är ömsesidig.

  • Anonym (...)
    Jonathantom skrev 2015-03-04 13:23:37 följande:

    saken är bara den att jag kan inte släppa henne:/


    Hon har släppt dig redan. Så nu är det din tur. Det kommer kännas pissigt först, men i längden kommer du bli lyckligare. Tänk om du försitter chansen att hitta ditt livs kärlek för att du hänger dig kvar vid något som inte är på riktigt?
  • Anonym (...)
    Jonathantom skrev 2015-03-04 13:46:00 följande:

    Ja det är klart, men vill verkligen ha hennes ärliga åsikt


    Det är klart att du vill ha en vettig förklaring och därmed ett avslut, men med tanke på att hon redan har kommit med en massa ursäkter så kommer hon troligtvis inte ge dig det. Du får komma fram till ett eget avslut är jag rädd.
  • Anonym (...)
    Jonathantom skrev 2015-03-04 22:40:59 följande:

    Hon dumpade mig idag


    Jonathantom skrev 2015-03-04 22:40:59 följande:

    Hon dumpade mig idag


    Vad jobbigt! Vad hände?
  • Jonathantom

    Hon sa att hon ville vara singel ett tag, hon vet inte om hon vill va det i några månader eller några år.

    Sen sa hon att hon hoppas att vi hittar tillbaka till varandra någon gång.

Svar på tråden vet vad som händer