• Anonym (5)

    Antal sexpartners.

    Var går gränsen för dig i hur många en eventuell partner kan ha legat med innan du avstår denna person?

    20? 50? 100?

  • Svar på tråden Antal sexpartners.
  • Anonym (Anny)

    Beror väl på när i livet man träffas. Men jag träffade min man då vi var 14 resp 18, hade han haft fler än 5-6 stycken då hade jag tvekat. Men blev kanske lite "bortskämd", vi var den första för varandra

  • Anonym (Frun)

    Träffade min man som oskuld och det var han också. Vi var 17 och 18 år. Då ville jag ha en kille som var oskuld, inget annat. Vi är fortfarande tillsammans, så har inte tänkt på hur många som är för många. Så få sexpartners som möjligt, helst oskuld, men under 5 st i alla fall.

  • Fjäril Vingad

    Finns ingen gräns. Antal sexpartners definierar inte per automatik en människa. Man kan vara en jättefin människa fast man haft sex med många.

    Framför allt frågar jag ALDRIG mina partners hur många de haft sex med. Vad har jag med det att göra?

  • Anonym (5)
    Anonym (Frun) skrev 2015-03-04 15:16:35 följande:

    Träffade min man som oskuld och det var han också. Vi var 17 och 18 år. Då ville jag ha en kille som var oskuld, inget annat. Vi är fortfarande tillsammans, så har inte tänkt på hur många som är för många. Så få sexpartners som möjligt, helst oskuld, men under 5 st i alla fall.


    Vad fint att ni "tog vvarann".
  • MammAmma

    Jag brukar aldrig fråga, men skulle det komma fram att det är tresiffrigt skulle jag tveka och vilja veta hur det kommer sig att det blivit så många.

  • Anonym (5)
    Fjäril Vingad skrev 2015-03-04 15:17:21 följande:

    Finns ingen gräns. Antal sexpartners definierar inte per automatik en människa. Man kan vara en jättefin människa fast man haft sex med många.

    Framför allt frågar jag ALDRIG mina partners hur många de haft sex med. Vad har jag med det att göra?


    Jag resonerar litet som du, men läst mycket kring tjejer som ser många sexpartners hos män som en big hangup, så ville veta litet närmare.

    Mina 5 borde inte spela roll, väl?
  • MammAmma
    Anonym (5) skrev 2015-03-04 15:20:19 följande:

    Mina 5 borde inte spela roll, väl?


    Fem st är ingenting.
  • Anonym (5)
    MammAmma skrev 2015-03-04 15:19:21 följande:

    Jag brukar aldrig fråga, men skulle det komma fram att det är tresiffrigt skulle jag tveka och vilja veta hur det kommer sig att det blivit så många.


    Utesluter du vederbörandes chans att vara seriös eller?
  • Anonym (5)
    MammAmma skrev 2015-03-04 15:23:14 följande:

    Fem st är ingenting.


    Jag är 25 år btw. Hur många har du legat med?
  • MammAmma
    Anonym (5) skrev 2015-03-04 15:27:59 följande:

    Utesluter du vederbörandes chans att vara seriös eller?


    Dels det, men även vad bakomliggande motivering varit. Handlar det om ett stort bekräftelsebehov t ex så är risken för att bli bedragen ganska överhängande.
    Anonym (5) skrev 2015-03-04 15:30:05 följande:

    Jag är 25 år btw. Hur många har du legat med?


    Då är fem st alldeles 'lagom', typ rätt standard. Jag är 31, fyller 32 alldeles för snart, har legat med 10 st.
Svar på tråden Antal sexpartners.