• Anonym (.fff)
    Äldre 4 Mar 20:43
    731 visningar
    6 svar
    6
    731

    pojkvän röker utanför porten

    Har en pojkvän som röker vanligtvis på balkongen men sedan han började snacka med en tjej och en kille som röker utanför porten har han börjat gå ut för att röka där och snacka med dem...


    Nu till saken. En granne sa till mig att de är knarkare..


    Likaså slänger de fimpar utanför porten.


     


    Jag har ett barn sedan tidigare äktenskap och vill inte att mina grannar ska tro att vi umgås med knarkare samt att fimparna kan skyllas på min pojkvän.
    Pojkvännen tycker däremot inte att det gör någonting och tycker jag är löjlig. Lätt för honom att säga när det inte är hans lägenhet eller barn, eller hur.


    Tycker ni jag är helt ute och cyklar eller?

  • Svar på tråden pojkvän röker utanför porten
  • Äldre 4 Mar 20:49
    #1

    Du måste ha ett väldigt tråkigt liv med tanke på att du hakar upp dig på sådana här petitesser. 

  • Äldre 4 Mar 20:53
    #2

    Slänger din pojkvän fimpar utanför porten? För sånt är ju galet respektlöst. Annars hade jag inte brytt mig, om han inte började knarka då..

  • nymedl­em
    Äldre 4 Mar 21:07
    #3

    Ställ ut en gammal blomkruka upp och ner med fat under och låt dom kasta fimparna där.

  • Anonym (.fff) Trådstartaren
    Äldre 4 Mar 21:11
    #4

    till saken hör att jag är nyinflyttad så folk vet ju inte vad jag är för typ så ser de honom stå o röka cigg med de ökända narkomangrannarna :/

  • Anonym (me ge dig)
    Äldre 4 Mar 23:27
    #5
    Anonym (.fff) skrev 2015-03-04 21:11:50 följande:

    till saken hör att jag är nyinflyttad så folk vet ju inte vad jag är för typ så ser de honom stå o röka cigg med de ökända narkomangrannarna :/


    Är dom ökända narkomanrannar för att en annan granne har sagt till dig att dom knarkar?
    Folk har så mycket fördomar och snackar så mycket skit utan att ha en aning om vad dom snackar om. Jag kan inte se att din pojkvän gör någonting fel.
  • Anonym (Fd rökare­)
    Äldre 5 Mar 07:30
    #6

    Det är ju toppenbra att han går ut och röker!  Att kasta fimparna på backen är ju mindre bra. Ställ ut en blomkruka med sand i som askkopp. 

Svar på tråden pojkvän röker utanför porten