• Anonym (TS 94a)

    Mår skit, vill bara försvinna, vad ska jag göra?

    Har lidit av depression och ångest i något år nu, tar tabletter. har mått dåligt sen nån dag sen.
    Det är skitstressigt med skolan, Har add och koncentrationsvårigheter så det gör att får jag inte hjälp så har jag jättesvårt för att komma igång, det får mig att bli jättestressad och sånt för att jag är rädd att jag inte kommer hinna.

    Är alltid rädd att min kille ska göra slut eller tröttna på mig. Tycker själv att jag inte duger åt honom, han kan faktiskt hitta bättre, jag kan bli arg för småsaker när det är såna dåliga dagar och han har en tendens att kunna trycka på fel knappar så att säga.

    För någon helg sen låg jag med en kompis från skolan på en fest, jag blev lite för full och det bara hände, vet att jag är världens sämsta flickvän, ni behöver inte säga det, har redan skitmycket ångest över det som hände. 
    Han tjatar lite om att han vill ligga igen och försöker övertala mig, det gör också så jag mår sämre.

    Ja det är mkt nu som gör så att jag mår skit och bara vill dö just nu.
    Har även börjat skära mig igen, vilket är dump men när ångesten är så stark att jag bara sitter och gråter så tar min kropp över och hämtar rakhyveln.
    Kanske låter lite konstigt och som att jag har värsta psykista problemen, men var bara för några dagar sen som jag började må såhär förjävligt. Innan mådde jag bra
    Vad ska jag göra? Är en sån som håller allt inne, hatar att öppna upp mig, t.o.m för min psykolog
  • Svar på tråden Mår skit, vill bara försvinna, vad ska jag göra?
  • Anonym (fdfdfdf)

    Troll. Annars får du skylla dig själv. Have fun.

Svar på tråden Mår skit, vill bara försvinna, vad ska jag göra?