• MomSCA

    Min dotter är gravid och jag önskar att jag vore det istället

    En mycket märklig dag i mitt liv! Jag väntar på Bim 8-11/3 och önskar så att det tagit sig. Jag är 40 och har tre barn, dottern är 20 år om några veckor och är tillsammans med vad jag tror, hennes stora kärlek.

    När vi sitter framför tvn idag så undrar jag om hon vill ha en macka och då svarar hon att hon mår så illa. Hon går samtidigt ut i hallen och jag ropar- e du gravid eller, mest på skämt. Hon svarar - ja men jag ska ta bort det!

    Vi pratade länge! Jag var ju 20 när jag fick henne. Jag förnekade graviditeten i många veckor och berättade inte för någon förens efter rul. Hon är det bästa som hänt mig!!

    Jag älskar henne så otroligt hon är min bästa vän och mitt stora stöd i livet!

    Hon är 98% säker på att det blir abort och jag tror att det är rätt. Hon har inte jobb och bor kvar hemma tills hon har det.

    Jag stöder henne till fullo och har också sagt att jag alltid finns om hon beslutar sig för att behålla! Skulle ju älska den där ungen galet mycket!!

    Jag berättade att vi hoppas på att få ett till barn och hon sa att hon skulle bli glad. Jag tror henne, hon lät helt uppriktig.

    Jag är ändå lite rädd att hon såklart ständigt kommer påminnas om sin egen avslutade graviditet..

    Vilken liten soppa....

  • Svar på tråden Min dotter är gravid och jag önskar att jag vore det istället
Svar på tråden Min dotter är gravid och jag önskar att jag vore det istället