• Julius

    Träffa en äldre, mognare kvinna.

    Har gått runt med dessa tankar ett tag nu, och vet inte riktigt hur jag skall börja denna tråd.

    Är helt ny på denna sida och även inom forum överlag för den delen! Men, men...

    Det har med tiden växt en nyfikenhet inom mig där jag har börjat att attraheras av äldre kvinnor. Jag själv är inte jätteung (30år) men har under livets gång samlat erfarenhet från div förhållanden, relationer, o liknande. Men aldrig med någon som varit mer äldre än mig själv.

    Det är ju inte bara själva sexet som jag tänker på, utan helheten av att umgås, mysa, skratta o ha kul också som lockar.

    Men för att göra detta kort, vart börjar man helt enkelt? Och finns det någon som tänker som mig, fast ur ett kvinnligt perspektiv?

  • Svar på tråden Träffa en äldre, mognare kvinna.
  • Anonym (Hjärndöda...?)
    audio skrev 2015-03-05 19:35:32 följande:

    Ni unga killar är fan nästan hjärndöda.
    Skämt åsido, tror man måste ligga ganska jämt på våglängden om det ska fungera.


    Och vem är du att ens öppna mun? Vet du inte att de flesta manliga genier var som allra skarpast i sina unga år? Tungan ute
  • Anonym (fniss)
    Anonym (Hjärndöda...?) skrev 2015-03-06 11:36:12 följande:

    Och vem är du att ens öppna mun? Vet du inte att de flesta manliga genier var som allra skarpast i sina unga år?


    Ja, och du är inte ett av dem
  • Anonym (Hjärndöda...?)
    Anonym (fniss) skrev 2015-03-06 12:34:48 följande:
    Ja, och du är inte ett av dem
    Säg inte för mycket du Flört du vet inte vem jag är Tungan ute
  • Anonym (fniss)
    Anonym (Hjärndöda...?) skrev 2015-03-06 13:23:54 följande:
    Säg inte för mycket du Flört du vet inte vem jag är Tungan ute
    Har ingen lust att få reda på det heller...
  • Anonym (Hjärndöda...?)
    Anonym (fniss) skrev 2015-03-06 13:28:37 följande:
    Har ingen lust att få reda på det heller...
    Fast du verka för övrigt vara ett geni om någon :) På bara ett ytterst kort inlägg (som bestod av två kortfattade frågor och en smiley) så kunde du läsa ut allt om en främmande person, dra bestämda slutsatser och fastställa betydelsefulla egenskaper såsom kön, ålder, IQ, kreativitet och bakgrund. Jag skulle tippa att du har ca 250 i IQ för att klara en sån sak, vilket gör dig till en av världens intelligentaste personer. Fantastiskt! Kan jag få ett signerat idolfoto? Glad
  • Anonym (fniss)
    Anonym (Hjärndöda...?) skrev 2015-03-06 13:36:40 följande:
    Fast du verka för övrigt vara ett geni om någon :) På bara ett ytterst kort inlägg (som bestod av två kortfattade frågor och en smiley) så kunde du läsa ut allt om en främmande person, dra bestämda slutsatser och fastställa betydelsefulla egenskaper såsom kön, ålder, IQ, kreativitet och bakgrund. Jag skulle tippa att du har ca 250 i IQ för att klara en sån sak, vilket gör dig till en av världens intelligentaste personer. Fantastiskt! Kan jag få ett signerat idolfoto? Glad
    Inga problem, ge mig din mailadress bara :)
  • Smecker

    Om man inte kan lista ut, och/eller resonera sig fram till, vissa saker, så kanske man helt enkelt skall avstå.

    "Jag vill jaga älg, så jag tar med mig en pennkniv och sätter mig på bänken här utanför tunnelbanan. Snart kommer det nog en älg."


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Hjärndöda...?)
    Anonym (fniss) skrev 2015-03-06 15:09:25 följande:
    Inga problem, ge mig din mailadress bara :)
    Jag kan ge dig den i ett PM :) Har inte riktigt lust att skylta med den öppet
  • Anonym (ass)
    Julius skrev 2015-03-05 13:44:23 följande:

    Har gått runt med dessa tankar ett tag nu, och vet inte riktigt hur jag skall börja denna tråd.

    Är helt ny på denna sida och även inom forum överlag för den delen! Men, men...

    Det har med tiden växt en nyfikenhet inom mig där jag har börjat att attraheras av äldre kvinnor. Jag själv är inte jätteung (30år) men har under livets gång samlat erfarenhet från div förhållanden, relationer, o liknande. Men aldrig med någon som varit mer äldre än mig själv.

    Det är ju inte bara själva sexet som jag tänker på, utan helheten av att umgås, mysa, skratta o ha kul också som lockar.

    Men för att göra detta kort, vart börjar man helt enkelt? Och finns det någon som tänker som mig, fast ur ett kvinnligt perspektiv?


    Jag är själv kvinna,38år.
    Med ålder kommer både erfarenhet och insikter,och låter som du är på god väg dit killen ;)
    Vem är du? Vet du det själv? Alla har vi många sidor.
    Själv har jag massa sidor och kunskap.
    Gäller att komma på vad man vill göra  och vad man vill ha.
Svar på tråden Träffa en äldre, mognare kvinna.