• Anonym (?)
    Äldre 5 Mar 14:13
    46770 visningar
    13 svar
    13
    46770

    Vad är en bullfitta egentligen?

    Jag har alltid trott att bullfitta är en tjock fitta som liksom har fett uppe på venusberget. Men häromdagen när min kille såg mig naken sa han "du har ju en bullfitta, men det är bara för att du är så smal". Det är liksom benet som sitter där som putar ut. Jag trodde bullfitta var nåt man hade om man var lite tjockare. Vad är det egentligen? Har inte lyckats hitta någon information eller bild på det.

  • Svar på tråden Vad är en bullfitta egentligen?
  • Äldre 5 Mar 14:24
    #1

    En bullfitta är när man har extra mycket vaddering på venusberget även när man är smal, alltså inte fett som kommer från övervikt.
    Dethär är då min definition av bullfitta...

  • Anonym (?) Trådstartaren
    Äldre 5 Mar 15:06
    #2
    Fia 28 skrev 2015-03-05 14:24:48 följande:

    En bullfitta är när man har extra mycket vaddering på venusberget även när man är smal, alltså inte fett som kommer från övervikt.
    Dethär är då min definition av bullfitta...


    Okej, för jag har inte särskilt mycket fett där alls, utan det som sticker ut är benet som sitter längre ner (precis där "springan" börjar).
  • ölburk­2
    Äldre 5 Mar 15:09
    #3
    Fia 28 skrev 2015-03-05 14:24:48 följande:

    En bullfitta är när man har extra mycket vaddering på venusberget även när man är smal, alltså inte fett som kommer från övervikt.
    Dethär är då min definition av bullfitta...


    Rätt.., å dessutom jävligt snyggt å sexigt.
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Äldre 5 Mar 15:29
    #4
    Anonym (?) skrev 2015-03-05 15:06:14 följande:
    Okej, för jag har inte särskilt mycket fett där alls, utan det som sticker ut är benet som sitter längre ner (precis där "springan" börjar).
    Då får du förklara begreppet för din pojkvän.
  • psykli­vet
    Äldre 5 Mar 18:04
    #5
    Fia 28 skrev 2015-03-05 14:24:48 följande:
    En bullfitta är när man har extra mycket vaddering på venusberget även när man är smal, alltså inte fett som kommer från övervikt.
    Dethär är då min definition av bullfitta...

    Nja, en del tjejer har det benet där, som sticker upp lite mer än vanligt.
    Men din förklaring existerar också.
    Men som jag ser det som män som säger bullfitta, så tycker jag man alltid är det nästan alltid smala kvinnor.
    Och inte nån extra vaddering som man pratar om i första hand.

    När det kommer till nakenfotografier, så är det rätt sällan man tar kort ur såna vinkar/ställningar att detta syns väl.
    Uppfattar även som att man måste ligga ner, för att det ska synas mer tydligt.
    Tror det har med att bäckenet då trycker upp framsidan på ett annat sätt mot övriga kroppen.
    Och gör det mer tydligt.

  • Anonym (?) Trådstartaren
    Äldre 5 Mar 18:16
    #6
    psyklivet skrev 2015-03-05 18:04:14 följande:

    Nja, en del tjejer har det benet där, som sticker upp lite mer än vanligt.
    Men din förklaring existerar också.
    Men som jag ser det som män som säger bullfitta, så tycker jag man alltid är det nästan alltid smala kvinnor.
    Och inte nån extra vaddering som man pratar om i första hand.

    När det kommer till nakenfotografier, så är det rätt sällan man tar kort ur såna vinkar/ställningar att detta syns väl.
    Uppfattar även som att man måste ligga ner, för att det ska synas mer tydligt.
    Tror det har med att bäckenet då trycker upp framsidan på ett annat sätt mot övriga kroppen.
    Och gör det mer tydligt.


    Jaha, jag hade fått för mig att det var något dåligt att ha en bullfitta, men min kille sa att det var sexigt. Det spelar ju såklart roll hur jag står också, ligger jag platt eller står helt rakt så syns det väl lite från sidan, men inte om jag har byxor på mig.
  • ölburk­2
    Äldre 5 Mar 18:49
    #7
    psyklivet skrev 2015-03-05 18:04:14 följande:

    Nja, en del tjejer har det benet där, som sticker upp lite mer än vanligt.
    Men din förklaring existerar också.
    Men som jag ser det som män som säger bullfitta, så tycker jag man alltid är det nästan alltid smala kvinnor.
    Och inte nån extra vaddering som man pratar om i första hand.

    När det kommer till nakenfotografier, så är det rätt sällan man tar kort ur såna vinkar/ställningar att detta syns väl.
    Uppfattar även som att man måste ligga ner, för att det ska synas mer tydligt.
    Tror det har med att bäckenet då trycker upp framsidan på ett annat sätt mot övriga kroppen.
    Och gör det mer tydligt.


    Vet inte vad du fått det där ifrån, känner inte alls igen det, för under alla mina levnadsår, å dom är rätt många vid det här laget, så har en bullfitta alltid betytt "ett tydligt markerat venusberg" å de kvinnor jag mött med markerade venusberg har alltid, utan undantag, haft (som du väljer att uttrycka det) extra vaddering.

    Hur jag vet det? Åhh, det är enkelt, det känns tydligt när man smeker å klämmer lite på venusberget, speciellt om det är helrakat.., mjukt, sexigt å skönt.., som ett litet bröst 
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Anonym (Har en)
    Äldre 5 Mar 19:02
    #8

    Jag har en bullfitta, extra vaddering som nån skrev. Är ganska smal så det syns. Jag har däremot inte fått höra något positivt om det, ett ex (min första riktiga pojkvän) sa "jaha, du är en sån, men vet du? Det gör inget, det finns dom som har värre!". Och det har satt sig, har sedan dess aldrig legat raklång framför min partner, väljer aktivt bort vissa kläder för att jag tycker det syns osv. Skäms helt enkelt. Innan hans kommentar hade jag aldrig reflekterat över det. Att det skulle vara något sexigt är helt nytt för mig! Hade gärna tagit bort en del av vadderingen om jag haft råd!

  • psykli­vet
    Äldre 5 Mar 19:04
    #9
    ölburk2 skrev 2015-03-05 18:49:57 följande:
    Vet inte vad du fått det där ifrån, känner inte alls igen det, för under alla mina levnadsår, å dom är rätt många vid det här laget, så har en bullfitta alltid betytt "ett tydligt markerat venusberg" å de kvinnor jag mött med markerade venusberg har alltid, utan undantag, haft (som du väljer att uttrycka det) extra vaddering.

    Hur jag vet det? Åhh, det är enkelt, det känns tydligt när man smeker å klämmer lite på venusberget, speciellt om det är helrakat.., mjukt, sexigt å skönt.., som ett litet bröst  smile1.gif

    Venusberget är givetvis det jag menar.
    Utan undantag?, kanske för dig INTE FÖR MIG.

  • psykli­vet
    Äldre 5 Mar 19:05
    #10
    Anonym (?) skrev 2015-03-05 18:16:00 följande:
    Jaha, jag hade fått för mig att det var något dåligt att ha en bullfitta, men min kille sa att det var sexigt. Det spelar ju såklart roll hur jag står också, ligger jag platt eller står helt rakt så syns det väl lite från sidan, men inte om jag har byxor på mig.

    Nä, är inget negativt, tycker de flesta ser det som nått bra.
    Kan vara att man tycker ordet låter tråkigt, och svårt att säga emot där.

  • Anonym (Mums)
    Sun 6 Feb 2022 17:41
    #11

    Älskar bullfittor, riktigt härliga. 

  • Anonym (Klo)
    Sun 6 Feb 2022 17:46
    #12

    Det finns många som tycker det är sexigt med bullfittor. Ibland ser man det i kontaktannonser på sexsidor där män efterfrågar bullfittor.
    Jag vad som menas är att fittan är lite bullrig av underhudsfett eller tjocka blygdläppar.

  • Anonym (2 olika defini­tioner­)
    Sun 6 Feb 2022 17:53
    #13

    Tror det finns 2 definitioner, fett på venusberget, eller att själva könet ser ut som en kanelbulle med blygdläpparna.

    Min egen anser jag mest ser ut som en jordgubbe och 4 skivor bacon, så den är "frukostf***a". Allt utom själva hålet (eller hålen om urinröret räknas) är som mycket större än det borde vara, så det är en stadig frukost.

    Ser ut som jag har ett "paket" i åtsittande byxor. Får rätta till den med jämna mellanrum precis som män gör. Blir inte kameltå utan elefantfot. Nu när jag äntligen har tränat mig till en stjärt jag gärna hade visat upp i åtsittande byxor kan jag ändå inte ha det för att det ser ut som ett "paket". Det är typ 12 års gymmande 4-5 ggr i veckan för den röven och de låren till ingen egentlig nytta. 

Svar på tråden Vad är en bullfitta egentligen?