• Anonym (Vad gjorde jag för fel?)
    Äldre 5 Mar 16:04
    888 visningar
    6 svar
    6
    888

    Hur går man vidare efter detta??

    Dejtat en helt fantastisk kille ett tag, ALLT STÄMDE! precis allt! Även enligt honom som ville att vi skulle se till att flytta ihop........ sen....

    ....... hörde han inte av sig mer, går inte att få tag i honom. Inte någonstans.. Nu har de gått tre veckor och jag kommer inte över tanken på honom... Känslan i mig säger ''Gå vidare, du är stark'' Jag har alltid varit stark men jag har heller aldrig blivit så här råådumpad! Fy fan.... Snälla hur gör jag nu? Jag vill ju bara ringa honom och gråta.... Samtidigt som förnuftet säger Nej! Va sjutton har ja gjort för fel :'(

  • Svar på tråden Hur går man vidare efter detta??
  • Anonym (Glöm honom)
    Äldre 5 Mar 16:42
    #1

    Du har inte gjort nåt fel, det är han som är en idiot som inte vill vara tillsammans med dig! Glöm honom - det finns massor av andra killar! 

  • Anonym (hm)
    Äldre 6 Mar 04:22
    #2

    Låter precis som en kille jag träffade tidigare. Tog ett tag men fick veta ett och annat sen och kom fram till att han är ett egoistiskt svin som bara tänker på sig själv. Tyvärr :/ och är inte ditt fel att killen du träffar gjorde så. Det är hans

  • Nenne6­66
    Äldre 6 Mar 04:26
    #3
    Anonym (Vad gjorde jag för fel?) skrev 2015-03-05 16:04:34 följande:

    Dejtat en helt fantastisk kille ett tag, ALLT STÄMDE! precis allt! Även enligt honom som ville att vi skulle se till att flytta ihop........ sen....

    ....... hörde han inte av sig mer, går inte att få tag i honom. Inte någonstans.. Nu har de gått tre veckor och jag kommer inte över tanken på honom... Känslan i mig säger ''Gå vidare, du är stark'' Jag har alltid varit stark men jag har heller aldrig blivit så här råådumpad! Fy fan.... Snälla hur gör jag nu? Jag vill ju bara ringa honom och gråta.... Samtidigt som förnuftet säger Nej! Va sjutton har ja gjort för fel :'(


    Förstår känslan men gå vidare . Det enda rådet. Ring INTE!
  • Anonym (Vad gjorde jag för fel?) Trådstartaren
    Äldre 6 Mar 12:24
    #4

    Tack hörrni för fina svar!

  • Äldre 7 Mar 00:54
    #5

    Du gjorde inget fel :( han som är en feg skithög som inte ens kan ge människor ett värdigt avslut

  • Anonym (...)
    Äldre 7 Mar 00:56
    #6

    Stå på dig, hör inte av dig. Han är inte värd det. Släng dig i armarna på nästa, tragiskt nog brukar det läka en del av såret. 

Svar på tråden Hur går man vidare efter detta??