• Anonym (Dumma kvinnor)

    De bedrar sina män, dumma kvinnor

    Det händer ofta att jag får förklara för kvinnor att bete sig för sina män. De vill alltid bedra sina män. Kvinnor borde uppskatta sina män mer. Kvinnor borde vara glada att de exempelvis får njuta av mannens könsorgan. Utan mannen hade inte kvinnan funnits. Och utan mannen är kvinnan ingenting.

  • Svar på tråden De bedrar sina män, dumma kvinnor
  • Dixie
    Anonym (Dumma kvinnor) skrev 2015-03-05 20:35:11 följande:

    Det händer ofta att jag får förklara för kvinnor att bete sig för sina män. De vill alltid bedra sina män. Kvinnor borde uppskatta sina män mer. Kvinnor borde vara glada att de exempelvis får njuta av mannens könsorgan. Utan mannen hade inte kvinnan funnits. Och utan mannen är kvinnan ingenting.


    vilka kvinnor är det du ger dessa förklaringar till? 
  • Anonym (Dumma kvinnor)
    Dixie skrev 2015-03-05 20:36:32 följande:
    vilka kvinnor är det du ger dessa förklaringar till? 
    alla kvinnor
  • Dixie
    Anonym (Dumma kvinnor) skrev 2015-03-05 20:39:15 följande:
    alla kvinnor
    som du träffar på stan - på jobb - eller var förmedlar du din fantastiska kunskap? 
  • Anonym (Dumma kvinnor)
    Dixie skrev 2015-03-05 20:44:36 följande:
    som du träffar på stan - på jobb - eller var förmedlar du din fantastiska kunskap? 
    Skrikde igår på en kvinna exempelvis.
  • BCH52
    Anonym (Dumma kvinnor) skrev 2015-03-05 21:05:40 följande:

    Skrikde igår på en kvinna exempelvis.


    "Skrikde"?
  • Dixie
    Anonym (Dumma kvinnor) skrev 2015-03-05 21:05:40 följande:
    Skrikde igår på en kvinna exempelvis.
    och du känner att det är ett bra sätt att förmedla kunskap? Låt oss säga att det du vill förmedla skulle vara vettigt - tror du någon skulle bry sig om vad du säger när du går runt och skriker detta på stan??
  • nymedlem
    BCH52 skrev 2015-03-05 21:11:51 följande:

    "Skrikde"?


    Ha ha ...eller hur
  • sextiotalist

    Skulle aldrig bedra min sambo, men jag är inte beroende av honom. Men min existens står inte och faller med honom.

    Jag har flera singelväninnor som valt att hellre vara ensamma än ha ett dålig förhållande.

  • TigerLilySwe

    Prova att fokusera mer på det som rör dig själv, dina egna förehavanden och egna relationer. Problematisera mindre över andras saker och deras relationer.

Svar på tråden De bedrar sina män, dumma kvinnor