• Anonym (Fyll i anonym signat­ur)
    Äldre 6 Mar 04:36
    965 visningar
    4 svar
    4
    965

    Fler kvinnor med detta "problem"?

    Jag och min flickvän har ett fint sexliv. Hon får orgasm både vid oralsex och vid penetration, relativt enkelt.

    Dock finns det ett litet problem. Slickar jag henne en stund och sen går över till att knulla så känner hon det som att hon måste börja om. Hon har förklarat det med att det är två så vitt skilda känslor/upplevelser att hon vid skifte från det ena till det andra måste börja om och bygga upp en stark upphetsning på nytt.
    Samma sak är det åt andra hållet, ifall jag går från att knulla till att slicka henne.

    Är detta något ni kvinnor känner igen er i?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fler kvinnor med detta "problem"?
  • Anonym (Ja)
    Äldre 6 Mar 08:00
    #1

    Jag känner igen detta. Vet inte om du menar att hon måste "börja om" med att liksom bygga upp till orgasm, men för mig är det också skönt på två helt olika sätt med klitorisstimulans och penetration. Jag kan få orgasm av det förra men inte det senare, MEN det senare är FRUKTANSVÄRT skönt även utan orgasm. Allra bäst är att kombinera klitorisorgasm med penetration :))

  • Anonym (inte kul)
    Äldre 6 Mar 08:35
    #2

    Jag tappar all uppbyggd kåthet om knullandet övergår i slickande. Helt värdelöst för mig. Men att gå från att bli slickad till att bli knullad ser jag som positivt även om det också är som att börja om.

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 6 Mar 12:48
    #3

    Jag känner absolut igen det. Om jag inte hunnit komma under sexakten brukar min kille fråga om jag vill att han smeker eller slickar mig till orgasm efteråt, men i vissa fall behövs det inte. Att bara knulla är en sån ANNAN känsla mot att komma. Ungefär som att dricka vatten när man är hungrig, eller äta när man egentligen är törstig. Visst är det jätteskönt om han växlar mellan att slicka/smeka och knulla mig, men om jag ska kunna komma måste det ske på ETT sätt, alltså antingen genom penetration eller oralsex.

  • Anonym (anony­m)
    Äldre 7 Mar 17:17
    #4

    Det är exakt samma sak för mig!

Svar på tråden Fler kvinnor med detta "problem"?