• JessicaLeo

    Möjligen missfall!!

    Jag är i V6+0 nu och har börjat blöda. Ganska mycket men som en liten mens. Har lite mensvärk samtidigt och ringde Gyn. Dom säger att dom inte gör något utan att det kan vara ett missfall och kroppen sköter det själv. Sen sa hon som jag pratade med att jag skulle vänta 4 veckor och då göra ett nytt graviditetstest för att man fortfarande kan vara gravid! Ska man gå och undra i 4 veckor?? Eller hur tidigt har ni andra testat?

  • Svar på tråden Möjligen missfall!!
  • enplattspåjorden

    Jag fick komma och göra vul på mvc en vecka efter att jag ringde dom and mina + och blödningar.. Det fans en liten ärta med pickande hjärta iaf, trots tre blödningar var av en rikligare än mens

  • JessicaLeo

    Vad skönt att det finns hopp! Jag pratade med MVC med men dom bad mig ringa gyn. Jag har fortfarande kvar inskrivningstiden den 16/3 men funderade på att boka av den då jag blöder ganska mycket. Jag får väl vänta några dagar och se hur det känns och ringa och tjata om ett VUL. Man vill ju veta helt säkert hur det nu än är! Blir tokig på att aldrig veta.

  • Beya

    Jag är i samma situation som dig :( är i v. 5 och började blöda idag. Ringde bm som sa först att det lät som missfall, sen ändrade hon sig o sa att det behöver det inte alls vara. Jag skulle ta ett nytt gravtest om två veckor sa hon. Riktigt jobbig väntan.

  • JessicaLeo

    Jag är 99% säker på att det är ett missfall. Det har kommit stora klumpar och brösten känns mindre. Så tråkigt men det är väl bara att försöka igen!

Svar på tråden Möjligen missfall!!