• Anonym (Religionsfrihet)

    Ni som är kritiska till Islam.

    Är det inte egentligen extremism av alla slag man borde bekämpa? Och inte religionen Islam som sådan.

    Är det inte lite förenklat att sopa med en hel religion i en kritik som borde riktas mot dess extrema avart? Och alla fundamentalistiska religiösa, för den delen.

  • Svar på tråden Ni som är kritiska till Islam.
  • Anonym (dumtattbörja)

    Även om jag håller med, så var det dumt att starta den här tråden. Du har bara satt igång en diskution som kommer urarta.

  • Anonym (NEEEEEEEJ)

    Men snälla inte ännu en tråd.

    Har folk inget annat än Islam att diskutera? Är det verkligen så intressant?

  • Anonym (Religionsfrihet)
    Anonym (dumtattbörja) skrev 2015-03-06 10:20:35 följande:

    Även om jag håller med, så var det dumt att starta den här tråden. Du har bara satt igång en diskution som kommer urarta.


    Det tycker jag kan få vara. Det är en intressant diskussion som bör ta utrymme på ett diskussionsforum tycker jag.
  • Anonym (Religionsfrihet)
    Anonym (NEEEEEEEJ) skrev 2015-03-06 10:27:06 följande:

    Men snälla inte ännu en tråd.

    Har folk inget annat än Islam att diskutera? Är det verkligen så intressant?


    Fast jag diskuterar inte det ifrån sverigedemokraters synvinkel, vilka är de som skapar 99% av alla Islam-trådar.
  • Vanillaextract

    Om man förknippar terrorism och de mer extrema sakerna med hela islam är det dumt. Jag är kritisk till hela religionen och alla andra religioner för den saken.

  • Anonym (NEEEEEEEJ)
    Anonym (Religionsfrihet) skrev 2015-03-06 10:28:28 följande:
    Fast jag diskuterar inte det ifrån sverigedemokraters synvinkel, vilka är de som skapar 99% av alla Islam-trådar.
    Jo jag förstår, inget fel med TS men sverigedemokraterna kommer ju dras hit direkt.
  • Anonym (dumtattbörja)
    Anonym (NEEEEEEEJ) skrev 2015-03-06 10:30:15 följande:
    Jo jag förstår, inget fel med TS men sverigedemokraterna kommer ju dras hit direkt.
    ja, sen är det alltid någon som går över gränsen och måste anmälas, så det är väldigt onödigt.
  • Anonym (Religionsfrihet)
    Anonym (NEEEEEEEJ) skrev 2015-03-06 10:30:15 följande:

    Jo jag förstår, inget fel med TS men sverigedemokraterna kommer ju dras hit direkt.


    Det är jag medveten om, och då får de göra det. Jag tar inte åt mig av deras konservativa dynga, mest kul att läsa och ta del av deras osanningar.
  • Anonym (Religionsfrihet)
    Anonym (dumtattbörja) skrev 2015-03-06 10:32:51 följande:

    ja, sen är det alltid någon som går över gränsen och måste anmälas, så det är väldigt onödigt.


    Hur är det din huvudvärk?
  • Anonym (dumtattbörja)
    Anonym (Religionsfrihet) skrev 2015-03-06 10:35:27 följande:
    Hur är det din huvudvärk?
    För att jag är muslim, och jag tycker det är oerhört onödigt och rent ut av skitjobbigt att ni håller på att diskutera såna saker som inte medför nytta. SÅnt här, av historien och inte långt bak, medför personer som förolämpar, slänger skit, går över gränsen mm. Varför ska du starta en till sån tråd? Det finns redan såna.. häng med på dem om du nu tycker det är så kul att ha onödiga diskutioner som kommer ingenvart.
Svar på tråden Ni som är kritiska till Islam.