• Anonym (Fundersam)

    Bröstfixerad ?

    Min nya pojkvän är troligen rätt förtjust i mina bröst. Har e kupa som nog är rätt ok. Han tittar på dem hela tiden, första han gör jämt är att ta på dem, tar kort på dem, gnuggar sig mot dem när vi har sex osv. Osv.

    Misstänker att jag har o göra med en bröstkille utöver det vanliga.

    Hur har ni det andra? Är detta vanligt? Stör det er? Måste tillägga att jag aldrig varit med om det innan. Hade små tidigare men gjorde för ett år sedan bröstförstoring. Klagar inte men är lite förvånad över det hela. Ibland har jag till o med fått ont i dem av allt sugande och tafsande iof vilket kan bli ett problem...

  • Svar på tråden Bröstfixerad ?
  • Anonym (BB)

    Jag är 23 år och har haft samma pojkvän i ca 7 år. Min pojkvän är extremt bröstfixerad, han har nästan alltid handen innanför min bh.. Det är inget som stör mig så men ibland kan det ju självklart vara lite jobbigt när någon står och klämmer och känner hela tiden. Jag har naturligt stora bröst och kan väl tänka mig att det är rätt bidragande.

  • Vaken

    Tror det är ganska vanligt med bröstfixerade killar. Jag har 70 F av naturen och de fick väldigt mycket uppmärksamhet i skolan. Sedan har det fortsatt likadant även i arbetslivet. Många män är intresserade av bröst.

    Min man tittar, känner och pussar på dem dagligen och har gjort så i över 20 år och jag märker inga tendenser till att intresset avtar. Faktiskt väldigt skönt att få känna så fortfarande efter 3 barn och så många år tillsammans och jag skulle absolut inte vilja vara utan det.

  • en morgondröm

    Oh la la! Njuut! Det gör jag! Min heting dyrkar mina tuttar! annars får Du väl helt enkelt säga ifrån...

  • SexyMann

    hej,jag är väldigt bröstfixerad kille som har en otroligt stor längtan att få suga imig  mjölken från kvinnans bröst...roligt för er kvinnor som får era bröst välbehandlade önskade själv man fann kvinna somville detta ...

Svar på tråden Bröstfixerad ?