• Anonym (Simlärare)

    Vems fel är det om våra barn drunknar?

    Det är så här att jag jobbar som simlärare. 
    Vår simskoleförening erbjuder simskola för islamska skolan. Tyvärr så får jag som manlig simlärare inte undervisa dem då dom endast vill ha kvinnliga simlärare samtidigt som vi har lite dåligt med kvinnliga simlärare för tillfället. Så lektionerna kommer troligtvis att ställas in istället.

    Om barnen nu drunknar i framtiden, kan samhället belastas för det när vi erbjuder simskola men dom vägrar att delta pga av mitt kön?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-06 12:23
    Jag är inte SD sympatisör, jag är bara en vanlig ungdom som vill jobba när tillfället ges.

  • Svar på tråden Vems fel är det om våra barn drunknar?
  • Anonym (Sedlmayr Karl)

    Himmel hjälp, har SD sjunkit så lågt här i Sverige?

  • Anonym (Simlärare)

    Jag är inte SD sympatisör då jag själv är adopterad samtidigt som jag inte delar SD.s värderingar.
    Men jag liksom många andra ungdomar behöver jobba och när tillfället ges så vill jag jobba men nu så stoppas jag pga jag är kille så

  • Anonym (Sedlmayr Karl)
    Anonym (Simlärare) skrev 2015-03-06 12:06:14 följande:

    Jag är inte SD sympatisör då jag själv är adopterad samtidigt som jag inte delar SD.s värderingar.
    Men jag liksom många andra ungdomar behöver jobba och när tillfället ges så vill jag jobba men nu så stoppas jag pga jag är kille så


    Definitivt. 
  • Nightrod

    samhället kan aldrig belastas i mina ögon.
    Är alltid föräldrarnas fel om deras småbarn drunknar, antingen för att de inte fått lära sig simma eller för att de ej har uppsikt över sina ej simkunniga barn.

  • jenny99

    Det är alltid föräldrars ansvar,det mesta anser jag.

Svar på tråden Vems fel är det om våra barn drunknar?