• Anonym (Anonym)

    Hur hanterar ni att partnern inte går med på analsex?

    Hur hanterar ni det? 

    Tjat, övertalning eller annat? 

  • Svar på tråden Hur hanterar ni att partnern inte går med på analsex?
  • Anonym (johanna)

    Jag är extremt emot analsex. Tycker att det är äckligt. Min kille respekterar det och vi testar annat istället. Skulle han inte respekterat den så skulle jag aldrig ha blivit tillsammans med honom. Tycker att det är så fruktansvärt respektlöst att inte acceptera att någon inte vill. Jag respekterar om han inte skulle känna sig bekväm med något och han gör det samma mot mig

  • Anonym (Skutt)

    Inget som jag har brytt mig om, vi gör annat istället som båda gillar.

  • Anonym (M)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-03-06 14:36:46 följande:

    Hur hanterar ni det? 

    Tjat, övertalning eller annat? 


    Ger honom en välväxt morot att köra upp i sin egen röv och numret till stans bastuklubb.
  • Anonym (Kvinna)

    Min sambo vill nye och det ör inget problem, vi gör annat istället. Sen kan jag ju fantisera om det när jag själv onanerar. Om han skulle vilja att jag förde in något i hans anal och inte acceptera att jag inte vill det (nu vill han inte det, så det är inget problem) så skulle jag inte kunna vara tillsammans med honom. Man får väl för tusan respektera varandras gränser utan att tjata och övertala. Antingen sväljer du det och accepterar din partner eller så får du byta partner. Att tjata och övertala i sexuella sammanhang är så jävla fel.

  • AnnaZL

    Det är väldigt respektlöst att tjata eller övertala sin partner till något sexuelle hen inte vill göra. Du kan säkert komma på sexuella handlingar som äcklar dig och du själv inte skulle vilja bli utsatt för. Och hur vill du inte ha lite mer entusiasm från din partners sida än att hen "går med på" det du vill göra?

    Ang. Analsex, är din partner inte intresserad, köp en dildo och använd själv vid onani, är mitt tips.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (M) skrev 2015-03-06 14:46:36 följande:
    text
    Jag vill själv inte ha något där. Men jag kanske är porrskadad som tycker hon ska ställa upp på det. Blir faktiskt väldigt irriterad. 
  • Överste Senap

    Vilken idiotfråga! Vill partnern absolut inte är det väl självklart attman inte gör detta? Ha riktigt sex istället eller byt partner beroende på vad som är viktigast för dig.

  • Aikido
    Anonym (Anonym) skrev 2015-03-06 14:53:42 följande:
    Jag vill själv inte ha något där. Men jag kanske är porrskadad som tycker hon ska ställa upp på det. Blir faktiskt väldigt irriterad. 
    Porrskadad vet jag inte. Bara egoistisk.
  • Anonym (Anonym)
    Överste Senap skrev 2015-03-06 14:54:42 följande:

    Vilken idiotfråga! Vill partnern absolut inte är det väl självklart attman inte gör detta? Ha riktigt sex istället eller byt partner beroende på vad som är viktigast för dig.


    Riktigt sex? Jag tänder i princip bara då vi gör saker hon inte är med på. Annars är jag konstant halvslak. 
Svar på tråden Hur hanterar ni att partnern inte går med på analsex?