• Anonym (Man)
    Äldre 6 Mar 20:42
    1408 visningar
    9 svar
    9
    1408

    Är det en naturlag för kvinnor att sitta ned när de kissar?

    Kan män sitta så kan kvinnor stå, eller hur?

  • Svar på tråden Är det en naturlag för kvinnor att sitta ned när de kissar?
  • Äldre 6 Mar 20:43
    #1

    Ja, men det kan ju rinna längs benen....

  • Anonym (bitte­rmusen­)
    Äldre 6 Mar 20:44
    #2

    Självklart, och så blir det så varmt och skönt när det rinner längsmed benen.

  • Äldre 6 Mar 20:44
    #3

    Klart vi kan kissa stående! Lite svårare för oss att göra det utan att kissa ner kläderna däremot. Så nej, det är ingen naturlag

  • Anonym (M)
    Äldre 6 Mar 20:48
    #4

    Det är förbannat ojämlikt att kvinnor fortfarande måste kissa sittande: www.sydsvenskan.se/malmo/har-far-kvinnor-lara-sig-att-sta-upp-och-kissa/

  • Äldre 6 Mar 20:48
    #5

    Vi kan kissa stående, det tar bara lite mer övning att lära sig. Har inte testat själv och känner inget större behov men såg en fin guide med pedagogiska bilder och övningar steg för steg för ett tag sen. Det rekommenderades att börja öva i duschen utan byxor

  • BCH52
    Äldre 6 Mar 20:48
    #6

    Jag önskar verkligen att jag kunde kissa stående lika enkelt som killar kan. Tänk så praktiskt när man är ute i naturen. Dessutom, om man kan kissa stående, då får man högre lön! DET är en naturlag. ????

  • Äldre 6 Mar 20:51
    #7
  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 6 Mar 22:29
    #8

    Alla mår bäst av att kissa och bajsa hukande.

  • Anonym (M)
    Äldre 6 Mar 22:56
    #9
    BCH52 skrev 2015-03-06 20:48:31 följande:

    Jag önskar verkligen att jag kunde kissa stående lika enkelt som killar kan. Tänk så praktiskt när man är ute i naturen. Dessutom, om man kan kissa stående, då får man högre lön! DET är en naturlag. ????


    Det är inte riktigt så.
Svar på tråden Är det en naturlag för kvinnor att sitta ned när de kissar?